Hagforce Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hallo folkens! Har et MSI GF2TI skjermkort med Video inn og ut. Her om dagen hadde jeg bruk for video inn funksjonen, jeg skulle prøve å kjøre over noen video taper inn på PC-en. Men ikke f.. om jeg fikk til å bruke porten. Har prøvd med MSI sin driver og referanse driver. Har også lagt inn capture driveren. Men programmet som fulgte med (inter video) vil ikke oppdage video inn porten, den eneste kilden den finner er web cameraet mitt. Har også lagt merke til at jeg ikke kan velge TV i egenskaper for skjerm, må TVen være tilkoblet for at en skal kunne velge dette? Kjører win 2000 Alle tips mottas med en stor takk! Lenke til kommentar
Terabyte Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Om du ikke har gjort det allerde: SE TIL Å FÅ INSTALLERT NVIDIA DETONATOR XP!!! Om du har VIA brikkesett på hovedkortet, foreslår jeg at du oppdaterer disse driverne også. Håper dette kan hjelpe deg - lykke til! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå