KrizZzo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Noen her som vet hvordan man lager et skjema i HTML.. har laget et men jeg får det bare ikke til og virke... pls pls.. help me Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hvis du har kode som ikke virker så kunne det være en fordel å vise den koden... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 <form action="dosomething.php" method="get" name="skjema"> <input name="navn" type="text" value="navn" size="30" maxlength="30"><br> <textarea name="beskjed" cols="30" rows="10" wrap="virtual"></textarea><br> <input name="submit" type="submit" value="Submit"><input name="reset" type="reset" value="Reset"> </form> Jeg gikk ut ifra at du mente et form? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Noen her som vet hvordan man lager et skjema i HTML.. har laget et men jeg får det bare ikke til og virke... pls pls.. help me Hva skal skjemaet gjøre? Skal du bare ha lay-outen eller skal du eventuelt ha php-script til det også? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Noen her som vet hvordan man lager et skjema i HTML.. har laget et men jeg får det bare ikke til og virke... pls pls.. help me Hva skal skjemaet gjøre? Skal du bare ha lay-outen eller skal du eventuelt ha php-script til det også? Trykk på denne linken så ser du hva som skjer!! Plz neeed help Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 /me har ikke peiling på cgi, men det ser ut som om serveren din ikke støtter det. Bruk heller php, duh.. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 du kan prøve å lage en fil ".htaccess" i samme katalog som inneholder linja "addhandler cgi-script .cgi" men jeg tviler på at web administratorer ikke har tenkt på det før. pass på at fila også er satt kjørbar, chmod 755 filnavn.cgi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå