Gjest member-296438 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Rovdyr.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Av alle de kattebildene jeg har sett (og tatt selv) er vel dette av de mest utradisjonelle, og som i utgangspunktet mangler det meste for å bli et godt bilde. Hadde det ikke vært for uttrykk og posisjon på rovdyret. Da blir plutselig alt det jeg nettopp skrev snudd på hodet. Bildet får mening, og mye "luft" omkring hovedmotiv blir viktig for helhetsinntrykket. Supert bilde Pentaxen ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Minner om et kattebilde jeg la ut her tidligere, men da satt rovdyret flere meter oppi ei bjørk... Mulig et kutt under ville gjort seg, men uansett et fint rovdyrbilde. - Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hahaha! Konge bilde!! ...og historie! Du må ikke rote deg ut i villmarka på denne måten!! Pjuff! Er letta at du kom deg helskinnet tilbake! Ville blitt kjedelig her uten deg! God kamuflasje på sånne skumle villdyr! Godt knipsa igjen fra deg dette! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Takker for kommentarer på mitt villmarksbilde:-) Skal ikke snakke på meg at jeg er Sørlandets Bear Grill....men det var en skikkelig tøff tur! Bare glad jeg kom helskinnet fra det.... @Helene, Takk for omtanken:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Å dette var flott! Lurte på hva det var men når jeg gikk inn fikk jeg se pusen ! Herligh bilde! En pus på bilde kan lett blir for søt men ikke her!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Takker for hyggelig kommentar Tove:-) Ikke noe søtpus dette nei...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg