Tanner Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg kjøpte meg en chromecast for noen måneder siden, og den har fungert helt konge frem til ganske nylig. Tidligere har jeg startet chrome på pcen, og deretter chromcast i nettleseren. Da kom nettleseren opp på tv skjermen, og alt uten musepekeren ble vist på begge skjermene. Etter å ha valgt en tittel på netflix, startet den på begge skjermene, men kun lyd på tven. Det fungerte akkurat som om jeg hadde koblet en hdmi kabel fra pc til tv, med unntak av at jeg ikke behøvde å kjøre full screen på pcen, det ble automatisk riktig størrelse på tven. Det som har blitt anderledes nå, er at etter jeg har valgt tittel på netflix, og denne har buffret ferdig, begynner den å spille av på pcen, og tv skjermen blir svart med netflix logoen samt tre prikker som "loader". Etter kanskje 5-10 sekunder slutter den å spilles av på pcen, og den begynner å buffre på tven, og etter den er klar, begynner avspillingen der. Det er forsåvidt ikke så veldig mye å si, men problemet er at netflix ikke anser det jeg ser som sett, og neste episode av en serie begynner heller ikke av seg selv. Jeg kan nevne at vi nylig fikk enda en chromcast i hus, på en annen tv. Kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg klarer også å velge norsk tekst etter avspillingen starter på tven nå, det gjorde jeg ikke før, og skal heller egentlig ikke være mulig da jeg bruker amerikansk netflix. Noen forslag om hvordan jeg kan få det tilbake til sånn som det var tidligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå