Athos2011 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg har en HTC Desire S ifra 2011. Her om dagen oppdaget jeg at mobilbanken ikke gikk an å logge seg på lenger. Skjermen på telefonen blir helt hvit. Jeg ringte banken og spurte om det var noe galt med app'en deres i og med at jeg får hvit skjerm. Hun som jeg snakket med sa at deres mobil-app nå krevde en android versjon som er minimum versjon 4.0 I og med at jeg har en telefon ifra 2011 så har jeg nok en nokså eldre versjon. Men hun sa det gikk at å høre med HTC developer om å oppdatere android versjonen som jeg har på min telefon nå til å bli den nyeste. Noen som har vært borti dette og hvordan går jeg fram for å oppdatere min ikke helt nye telefon? Tenkte jeg skulle prøve ut dette før jeg eventuelt bytter til ny. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Det finnes en oppdatering til 4.0 på http://www.htcdev.com/devcenter/downloads Søk på desire s, region wwe, versjon 4.0 Det du skal laste ned er en RUU-fil på ~400MB. Edit: denne her - Desire S HTC WWE RUU N/A v4.0 404.0 MB 14.01.401.2 Merk at dette er en oppdatering du må gjøre manuelt fra PC, og at den vil slette alt innhold på telefonen din (ikke bilder o.l på minnekortet, men alle innstillingene, nedlastede apper, SMS, oppsett av startskjermer osv.) Endret 16. mars 2015 av teitur Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Det finnes en oppdatering til 4.0 på http://www.htcdev.com/devcenter/downloads Søk på desire s, region wwe, versjon 4.0 Det du skal laste ned er en RUU-fil på ~400MB. Edit: denne her - Desire S HTC WWE RUU N/A v4.0 404.0 MB 14.01.401.2 Merk at dette er en oppdatering du må gjøre manuelt fra PC, og at den vil slette alt innhold på telefonen din (ikke bilder o.l på minnekortet, men alle innstillingene, nedlastede apper, SMS, oppsett av startskjermer osv.) Takk for svar:) Det spørs om det blir ny telefon snart. Endret 17. mars 2015 av Athos2011 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå