Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Håper liverpool spiller ræva og kjedelig. og vinner ufortjent 3-o. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Håper United spiller dritbra og underholdende. Og vinner fortjent 8-2. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Håper virkelig ikke at TV 2 setter Alsaker som kommentator imorgen... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Selv om han er partisk, så er han mye bedre enn han nordlendingen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Wikestad? Hva er feil med ham? Wikestad > Alsaker any day of the week. Alsaker er en bra kommentator, men han er Pool-fan. Kan ikke ha ham med i North West Derby. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Det er 1000 ganger bedre med Alsaker. Wikestad skriker så jævlig. Selv om Alsaker holder med Liverpool så er han by far den kommentatoren som er mest nøytral. EDIT: Når jeg tenker meg om håper jeg Wikestad kommenterer denne slik at jeg slipper han under en evt. Chelsea kamp Endret 21. mars 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Wikestad? Hva er feil med ham? Wikestad > Alsaker any day of the week. Alsaker er en bra kommentator, men han er Pool-fan. Kan ikke ha ham med i North West Derby. Wikestad er vel ikke nordlenning? Han tenker sikkert på Heggelund. Liker Heggelund jeg. Friskt pust. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Trodde ikke Heggelund var et tema engang Er alltid Alsaker vs Wikestad så jeg antok at det var han det var snakk om. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Haha, som om Heggelund skulle kommentert denne kampen, det hadde tatt seg ut! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Var heggelund jeg tenkte på. Han er sikkert flink, men jeg takler han bare ikke pga. dialekten... Alsaker over Wikestad for min del uansett, men begge er greie. Langli var god! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hvordan i all verden kan noen ta Wikestad for å være nordlending... Alsaker er glimrende, men skjønner forsåvidt at han ikke bør kommentere denne kampen. Verste er jo når han må ta parti med motstanderen, fordi alle vet at han er Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Er ikke noen ekspert på dialekter, men jeg ble litt usikker da han skrev "nordlending" siden diskusjonene alltid handler om Alsaker vs Wikestad. Antok bare at det dermed var snakk om Wikestad siden kunnskapene mine om dialekt er svært lave Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 At Alsaker kommenterer en kamp mellom Man United og Liverpool er helt greit for min (United-supporter) del, faktisk. Han holder seg akkurat på riktig side av partiskheten. Et glimt av Liverpool-sympatien finnes der, men det dekkes bra over av faglig profesjonelt innhold. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Beklager på forhånd om det kommer noe dumt fra tc47 i morgen mellom 14.30-16.20 ca og en liten stund etter dette også. Sånn da har jeg advart. God natt og sees i morgen. #shitsgoindown Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Game Day!!! J**** nærvøs nå! Lenke til kommentar
sector Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Gleder meg til å se lagoppstillingene. Spennende å se hvem som blir valgt, både til å starte kampen, og på benken. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Noen som har en sumo til låns? Hadde vært ytterst takknemlig! PM. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Beste kampen i år, uten tvil! Bare noen timer til nå, ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Beste kampen i år, uten tvil! Bare noen timer til nå, ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Gleder meg til å høre oppsummeringen etter at dere har tapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå