Espp Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 No shit? Det trodde jeg ikke. Tenkte at de som ikke likte matte kanskje trodde at jeg mente 2-1 eller 3-1, og av den grunn regne seg fram til tallet 3.. #Hashtag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Skal man tro Rodgers' uttalelser etter kampen i går, så starter Gerrard på benken til søndag og. Håper det. Mignolet Can - Skrtel - Sakho Sterling - Henderson - Lucas* - Moreno Coutinho - Lallana Sturridge *Lucas er ventet klar til kampen. Syns han har vært en bedre ryddegutt enn Allen, selv om Allen har imponert meg. Ville tro Allen starter, dog. Gerrard får et innhopp etter 60-65 min. Balotelli får de siste 20. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 LvG må gjerne gå ut i 3-5-2/5-3-2 og gå for 0-0 i denne kampen for min del. Uavgjort ville vært gull verdt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 433 og seier. Klart vi vinner Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Håper vi starter Sterling og Moreno på kantene. De har fart. I tillegg har vi tre bak som har klart å demme opp for det aller meste så langt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Håper vi starter Sterling og Moreno på kantene. De har fart. I tillegg har vi tre bak som har klart å demme opp for det aller meste så langt. Håhå, bare vent! Fellaini og Falcao skal springe dere i senk på topp, mens Rooney og Carrick domminerer midtbanen med sin ekstreme fleksibilitet og frekvens. Liverpool don't stand a chance. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 *Lucas er ventet klar til kampen. Syns han har vært en bedre ryddegutt enn Allen, selv om Allen har imponert meg. Ville tro Allen starter, dog. Gerrard får et innhopp etter 60-65 min. Balotelli får de siste 20. Lucas har ingenting å gjøre i startoppstillingen mot Man Utd. Allen har vært strøken i det siste, og har spilt seg opp stort siden han kom tilbake på laget. Banens beste i går. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 *Lucas er ventet klar til kampen. Syns han har vært en bedre ryddegutt enn Allen, selv om Allen har imponert meg. Ville tro Allen starter, dog. Gerrard får et innhopp etter 60-65 min. Balotelli får de siste 20. Lucas har ingenting å gjøre i startoppstillingen mot Man Utd. Allen har vært strøken i det siste, og har spilt seg opp stort siden han kom tilbake på laget. Banens beste i går. Banens beste i andre omgang, kanskje. Han hadde en del stygge feilpasninger og sånn i første, syns jeg. Lucas i den formen han hadde før skaden > Allen, mener jeg. Hvis Lucas har den formen inne enda håper jeg han starter. Men han har jo pleid å bruke ganske lang tid på å spille seg i form etter skader. Nå har han ikke vært ute så veldig lenge, da, så ville jo tro han ikke bruker så lang tid denne gangen. Håper i alle fall han er på benk og kan komme inn hvis vi trenger mer slagkraft på midten. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Lucas kan bare gå og pille nese, kommer til å blå rævkjørt av fellaini 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Lucas bør ikke spille nå. Allen så god som han har vært skal ikke bli satt ut nå. Det vil isåfall være en stor feilvurdering. Ellers er jeg meget i tvil om Sturridge bør spille eller ikke. Slike kamper hever jo normalt spillerne automatisk. Så en Sturridge i nærheten av det han kan, er en stor trussel. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Spille med Sterling på topp kanskje? Hvordan er det med Markovic, er han skadet? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ja, det går også. Blir spennende å se hva Brendan gjør. Markovic er etter det jeg har forstått klar til kamp, men de siste kampene han har spilt har han ikke spilt veldig bra synes nå jeg. Har han ikke dagen blir han ofte helt anonym. Jeg heller mot å starte med Sturridge og med Sterling på kant. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Er Ibe skadet? Spille han på høyrekant hadde vel fungert. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Lucas er gorre fæl de første kampene etter skade så jeg foretrekker Allen fremfor han i denne kampen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Balotelli er det dere trenger Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Etter United-tapet har vi 10 seire 3 uavgjort og 0 tap i PL. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Blir nytt tap mot oss igjen på søndag Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 0-1. Fellaini kriger inn seiersmålet på overtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå