-#-# Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 HEi alle sammen jeg vet ikke hvor jeg skal poste denne så jeg poster den her. Jeg leter etter et kikkertsikte til luftgeværet mitt. Jeg må kunne se mål på 60m relativ godt, og jeg må kunne stille det inn etter avstand og vidforhold. Jeg har er budsjett på, tja, 1300kr? Trenger ikke all stillingen, men det hadde vært fint. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Det finst å få tak i, spørsmålet er om du har eit luftgevær som har rekkevidden og nøyaktigheita til at det har noken hensikt å kunne sjå målet på lang avstand. Lenke til kommentar
-#-# Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Det finst å få tak i, spørsmålet er om du har eit luftgevær som har rekkevidden og nøyaktigheita til at det har noken hensikt å kunne sjå målet på lang avstand. Jeg overdreiv kansje lengden jeg trengte litt mye, jeg vil bare være sikker på at jeg kan se like langt som jeg har rekkevidde på rifla, skal se om jeg finner ut hvilken rifle jeg har. Jeg har denne: https://www.gsport.no/produkt/502906/norica-dragon-luftgevaer Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Et problem er at du må ha kikkert og feste som faktisk tåler slaget fra fjøra. Har prøvd kikkersikter selv på flere luftgevær. Det har alltid endt med å heller bruke standardsiktet. Lenke til kommentar
-#-# Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Et problem er at du må ha kikkert og feste som faktisk tåler slaget fra fjøra. Har prøvd kikkersikter selv på flere luftgevær. Det har alltid endt med å heller bruke standardsiktet. Det er da derfor jeg spør her Så jeg får anbefalinger slik at jeg ikke kjøper noe som går i stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå