Gå til innhold

Radisson Blu - mot det blå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første assosiasjon var at det lignet på et stort cruiseskip i åpent hav. Gjerne på grunn av vindusrekkene og den blå himmelen.

Angående linjene så synes jeg at det ofte kan passe å beholde de konvergerende linjene for å beholde følelsen av høyde. Spesielt når det er snakk om bilder av det kunstneriske slaget. Så man må gjerne tørre å bryte reglene en gang iblant :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Knalltøfft dette Ragnar! Gøy å se dine perspektiv. Likte v2 best der linja/taket går igjennom hele bildet. Radisson reiser seg flott i bildet og er godt plassert.

Lenke til kommentar

Min første assosiasjon var at det lignet på et stort cruiseskip i åpent hav. Gjerne på grunn av vindusrekkene og den blå himmelen.

Angående linjene så synes jeg at det ofte kan passe å beholde de konvergerende linjene for å beholde følelsen av høyde. Spesielt når det er snakk om bilder av det kunstneriske slaget. Så man må gjerne tørre å bryte reglene en gang iblant :)

Takk for fin kommentar. Det som alltid er vanskelig med fotografering er jo også finne riktig ståsted og utsnitt. Innrømmer derfor at det ble tatt flere bilder fra forskjellige vinkler og ble stående med dette som det beste. Å gi bildene et uttrykk som skiller seg ut i mengden er som du vet ikke like lett bestandig.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...