Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Radisson Blu - mot det blå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Helt enig med deg, nesten så man blir litt svimmel! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Skarpt og fint! Hellende linjer skaper inntrykk av høyde. Sjelden jeg kommer på dette selv. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Helt enig med deg, nesten så man blir litt svimmel! Hei, og takk for kommentar. Glemte å legge inn variant hvor hellende linje er rettet opp. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Skarpt og fint! Hellende linjer skaper inntrykk av høyde. Sjelden jeg kommer på dette selv. mvh Fredrik Ja, personlig enig med deg i vurderingen. Skj Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Min første assosiasjon var at det lignet på et stort cruiseskip i åpent hav. Gjerne på grunn av vindusrekkene og den blå himmelen. Angående linjene så synes jeg at det ofte kan passe å beholde de konvergerende linjene for å beholde følelsen av høyde. Spesielt når det er snakk om bilder av det kunstneriske slaget. Så man må gjerne tørre å bryte reglene en gang iblant Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Knalltøfft dette Ragnar! Gøy å se dine perspektiv. Likte v2 best der linja/taket går igjennom hele bildet. Radisson reiser seg flott i bildet og er godt plassert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Min første assosiasjon var at det lignet på et stort cruiseskip i åpent hav. Gjerne på grunn av vindusrekkene og den blå himmelen. Angående linjene så synes jeg at det ofte kan passe å beholde de konvergerende linjene for å beholde følelsen av høyde. Spesielt når det er snakk om bilder av det kunstneriske slaget. Så man må gjerne tørre å bryte reglene en gang iblant Takk for fin kommentar. Det som alltid er vanskelig med fotografering er jo også finne riktig ståsted og utsnitt. Innrømmer derfor at det ble tatt flere bilder fra forskjellige vinkler og ble stående med dette som det beste. Å gi bildene et uttrykk som skiller seg ut i mengden er som du vet ikke like lett bestandig. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Knalltøfft dette Ragnar! Gøy å se dine perspektiv. Likte v2 best der linja/taket går igjennom hele bildet. Radisson reiser seg flott i bildet og er godt plassert. Hjertelig takk for din fine kommentar ! Sj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Har scrollet frem og tilbake noen ganger og ender på originalen..nydelig skarphet og ditto farger Vh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Har scrollet frem og tilbake noen ganger og ender på originalen..nydelig skarphet og ditto farger Vh Oddmund Hyggelig kommentar fra deg Oddmund ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg