Niklasp Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Google innrømmer Lollipop-tabbe.Derfor er Android-telefonen din treig Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hmm, har ikke selv hatt noe problem med dette på min Nexus 7, men den brukes som regel bare til Hearhtstone og siden jeg alltid glemmer å lade den må den rebootes flere ganger i uka, så kanskje derfor jeg unngår det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hmm, har ikke selv hatt noe problem med dette på min Nexus 7, men den brukes som regel bare til Hearhtstone og siden jeg alltid glemmer å lade den må den rebootes flere ganger i uka, så kanskje derfor jeg unngår det? Det er på grunn av konstante reboots at du ikke opplever det ja. Jeg skrur sjeldent av min Nexus 5 og derfor opplever jeg ofte dette problemet litt for ofte. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Min Android telefon er ikke treg. Så det var jo en litt teit uttalelse å komme med. 1 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg er noe bekymret over trege produsenter som fortsatt holder på å pushe 5.0. Det kan tenkes at det tar noe tid før man får 5.1.1, men siden Samsung trakk tilbake Lollipop for Norge forrige uke, så kan det tenkes at de forsøker å gjøre noe med dette... Det er lov å håpe, men hvis ikke vi ser 5.1.1 før sommeren er det sannsynlig at dette blir min siste Samsung telefon. Blir nok Nexus neste. 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg er noe bekymret over trege produsenter som fortsatt holder på å pushe 5.0. Det kan tenkes at det tar noe tid før man får 5.1.1, men siden Samsung trakk tilbake Lollipop for Norge forrige uke, så kan det tenkes at de forsøker å gjøre noe med dette... Det er lov å håpe, men hvis ikke vi ser 5.1.1 før sommeren er det sannsynlig at dette blir min siste Samsung telefon. Blir nok Nexus neste. Om du ellers er fornøyd med Samsung er det jo ingen hindring å installere en custom rom basert på nyere Android. Det gir ofte nytt liv i gamle telefoner. Lenke til kommentar
asshole Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Enda større problem med Nexus 5 er at kamera henger seg med ujevne mellomrom, og ofte hvis man bruker lommelykta. Dette er heller ikke fikset i 5.1. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Noen som har fått 5.1 OTA enda? Lenke til kommentar
UXO84 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Installerte CCLEANER til min andoid.tlf. Frigjorde over 1 GB minne og slettet mage GB med crap og bloatwear. Anbefales Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Men hvor lang tid før vi andre får denne? Vi har jo nettopp fått 5.0. Samsung og Sony bruker jo 1/2 på å tilpasse 5.0 så da får vi kanskje 5.1 til jul :-) Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Samsung har jo pushet ny versjon av 5.0 alt. For å få tilbake "stillemodus" (de har fikset dette selv, i offisiell Android kommer jo ikke dette før i 5.1). Lenke til kommentar
SkogensLurv Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Etter min LG G3 fikk Lollipop har jeg opplevd økt strømforbruk, lagging og treghet. Spørs nå om LG har noen planer om å implementere denne oppdateringen før deres neste storlansering. Ser tilbake på deres P880 som ble totalt R**kjørt av en oppdatering som aldri ble fikset. Lenke til kommentar
Mobilisten Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Noen her som har Note 4 og vet når lollipop 5.1 kommer ut?? Eller har den allerede kommet ut på Note? 1 Lenke til kommentar
Clas M. Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Min Nexus 5 fungerer fint med Android 5. Min Nexus 7 har blitt omtrent ubrukelig - også etter cache-sletting og factory reset. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Fikk denne oppdateringen på min Z2 nå. Men det står at jeg kun kan oppdatere den via datamaskin. sært. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Noen her som har Note 4 og vet når lollipop 5.1 kommer ut?? Eller har den allerede kommet ut på Note? Tror det er få som vet når 5.1 kommer desværre. 5.0.1 har vært ute lenge da. Man må bare installere den manuelt. Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg digger android og lag <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Har ikke hatt noen problem med det på min HTC One (m7). Lenke til kommentar
boblecab Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Vel, jeg har Samsung S4. Jeg oppdaterte til 5.0.1 for under en uke siden, fordi oppdateringen lå og "maste" på meg. Nå er telefonen nærmest ubrukelig. Den må lades dobbelt så ofte minst. Jeg har nå med lader i bil. Den er vanvittig treg. Lagger og henger. "Kontakter har stoppet" feilmeldinger, hele tiden. Jeg skjønner ikke at det står at Samsung har stoppet oppdateringen, for da ville vel ikke jeg og min samboer med samme telefon, fått beskjed om å oppdatere! Det er utrolig useriøst av et så stort firma som Samsung å gjøre så dårlig jobb, eller research. Utrolig useriøst. Jeg bruker mobilen i jobb, og når programmer henger, eller er trege så rekker man ofte å trykke feil mange ganger. Dermed har man klart å starte andre programmer i tillegg som man ikke skulle starte, eller i værste fall slettet noe man ikke hadde tenkt å slette. Jeg er skuffet, Samsung! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg