Fredrik N. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 urørt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Fujifilm er kanskje klassens beste på å få fine farger rett fra kamera. Men det skulle nesten bare mangle mtp deres mangeårige erfaring med filmproduksjon. Synes at Classic chrome emuleringen er meget tiltalende og gir gode resultater "rett fra esken" i mange tilfeller. Det passer hvertfall meget fint her. Fin iterasjon av et klassisk motiv Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Takk for kommentaren, Mikael! Har ikke rukket å prøve alle disse film etterligningene til Fuji. Men Classic Chrome ligner her en god del på de gode gamle diasene fra 70-tallet. (Kodachrome f.eks). Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Et velkomponert bilde hvor skituppene i rikt monn forteller oss hvor deilig det må være rusle på ski innover i dette området. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Oh yes!! Der skulle man ha vøri!! Nydelig og fristende bilde! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Takk til Ragnar og Helene også! Ja, det var veldig, veldig fint å få ski på bena igjen! Siden jeg skal jobbe i påsken tok jeg påsketurer i helgen, med appelsin og kvikklunsj i sekken... mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 ....og det ble stilig:-) Kreativt og morsomt perspektiv. Synes fargene ble flotte. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Fint. Passet veldig godt med de røde skiene til den hvite snøen og blå himmelen (og selvfølgelig den hvite fisher logoen). Friskt! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Der skulle man ha vært. Jeg liker ikke vakumet og mørketiden mellom obtober og februar. Et strålende bilde tatt i fint perspektiv. -Frode Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Ja, nå er det ikke lenge til man kan spenne på seg skia igjen. Herlig! Takker for kommentaren på dette gml bilde, Frode! (Og de andre sef) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg