Rutebil Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det noen som vet om det finnes interne VHS-spillere for PC? Det hadde vært en perfekt måte å se film på, synes jeg; en helt annen stemning enn DVD. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det noen som vet om det finnes interne VHS-spillere for PC? Det hadde vært en perfekt måte å se film på, synes jeg; en helt annen stemning enn DVD. må få lov til å le da! Hvor i kabinettet skulle du ha plassert denne videospilleren da? I så fall man bruke et spesialtilpasset desktopkabinett... Så vidt jeg vet eksisterer ikke dette, men du vet jo aldri. Skjønner forøvrig ikke helt hva du mener med stemningen i VHS-filmer. Hvis det er de blasse fargene og skurringen du mener, så er jeg ikke enig med deg. Mulig du er hardbarket nostalgiker, men hvorfor "nedgradere" til et format som gir dårligere farger, dårligere lyd, potensiell skurring osv? Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Det blir da ikke den helst store opplevelsen uten den gamle, kjære skurringen. Det går an å putte VHS'en inn i kabinettet på langs, gjennom en vanlig 5,5" plass. Det blir selvfølgelig litt trangt inne i kabinettet. . . Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hehe :-) Genialt! VHS-rom (eller skal vi kalle det VHS RW-rom) Den plasser sikkert inn like ved siden av LP-rom'en. Men fra spøk til revolver: Jeg tviler på at noe slikt finnes, men det hadde jo vært en veldig kjekk måte å overføre sine lovlig kjøpte og lovlig egenproduserte VHS'er til PC'n. Jeg tror det nærmeste du kommer er å bruke en vanlig VHS-spiller sammen med et TV-kort. Ellers så har du jo denne: HP dvd movie writer dc3000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå