Ovidia2 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Lady in red Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hei, det var i grunnen på tide. Sommeren er snart her, ihvertfall på Østlandet med de temperaturene vi har nå. Flott bilde - spesielt fargene. Komp er det ikke noe å si på. aagesp Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Flott bilde, men må jo prøve å finne noe å sette fingeren på.. Syntes hånda/fingrene hennes på kneet ble litt pussig og krampaktig. Ellers er det flotte farger og resten sitter som et skudd! ...som vanlig! Du er dritflink! :thumbs! Lenke til kommentar
Boeing Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Sjarmerende modell, utmerket positur, men bakgrunnen synes jeg forstyrret bildet. Spesielt de vertikale stagene rundt hodet. Jeg ville ha flyttet modellen, evt. fjernet målet (eller hva den nå enn er) i Photoshop. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Tusen takk for alle tilbakemeldingene fra dere! Flott å høre deres meninger! Det med hånden ser jeg Helene er enig at den ser litt kunstig/krampaktig ut. ang bakgrunnen Boeing så var dette som en kontrast mot den vakre kjolen og det var ute i går i en volleyballbane.. så hadde det vært på sommeren på en strand var det en helt annen sak. Ville at alt som var der skulle være med.- MVH Tove Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Like flotte som alltid Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg