Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Så nydelig bilde. Flotte farger, stilig positur. Nydelig med sola som skinner gjennom bølgen! Blinkskudd dette! Surferen er godt plassert i flata. Tatt i går dette tenker jeg? Det var flotte bølger i går, jeg var på Runde og der var flotte bølger der også. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Så nydelig bilde. Flotte farger, stilig positur. Nydelig med sola som skinner gjennom bølgen! Blinkskudd dette! Surferen er godt plassert i flata. Tatt i går dette tenker jeg? Det var flotte bølger i går, jeg var på Runde og der var flotte bølger der også. Takk for det Helene var på Alnes i går og fotograferte surfere hele ettermiddagen..kom hjem med over 500 bilder så mye å rydde i. Tviler ikke på at det var flott på Runde, skal prøve å få en tur dit når kveldene blir lysere Mvh Oddmund Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Fim fart og godt bilde, men det sr kaldt ut? aagesp Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Fim fart og godt bilde, men det sr kaldt ut? aagesp Takk Ville tro at det er kaldt å ligge uti der i flere timer..på land var det helt vindstille og varmt i sola Vh Oddmund Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 For et flott bilde, med lyset som kommer gjennom bølgen! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Flott action bilde hvor bølger og hvitt bølgeskum/sjøsprøyt kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Tusen takk for kommentarene folkens Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg