Kvernis1 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Noe som har forslag til hvordan man kan bygge bord i russebil? Materiale, bordben osv.☺ Endret 16. mars 2015 av Kvernis1 Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Kva bil er det? Caravelle? Lenke til kommentar
Kvernis1 Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Mercedes benz sprinter Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Da har du jo ein del rekker med seter. Ta ut ei rekka og bruk festepunktet til setene som festepunkt for bordet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 når jeg var russ og hadde en transit så satte vi en vanlig skolepult inn , brukte vinkelhjern og gjennomgangsbolter i dørken på bilen , og hadde silikon i hullet før vi skrudde til boltene . funkte fint , dette var dog mens det enda var lov med bakovervendte seter og ingen krav om setebeleter bak i bilen . Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Skal du ha snudde seter i russebilen i dag må den ha vore ein russebil før og ha dette godkjent i vognkortet tror eg Lenke til kommentar
Kvernis1 Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Skal du ha snudde seter i russebilen i dag må den ha vore ein russebil før og ha dette godkjent i vognkortet tror eg Vi har snudde seter, men russebilen vi har gikk som russebil i fjor. så den er godkjent Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Slik som eg ser det er vell spørsmålet todelt? -Korleis bordet kan byggast/festast utan at det utløyser krav om ny godkjenning? og -Korleis bordet bør sjå ut? Lenke til kommentar
Kvernis1 Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Slik som eg ser det er vell spørsmålet todelt? -Korleis bordet kan byggast/festast utan at det utløyser krav om ny godkjenning? og -Korleis bordet bør sjå ut? Egentlig bare det siste. trenger litt forslag til hvordan bordet kan se ut og hva slags materiale, bordben osv. Som dere kan anbefale Endret 17. mars 2015 av Kvernis1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Kva materiale du bruker vil variere litt med inventaret ellers, men eg ville gjort det enkelt og brukt hobbyplater som eg hadde malt i ein passande farge. Eit lite tips vil være å lage bordplata av to plater som du monterer over kvarandre i 5-10 cm høgde. Då kan du bore hol i den øvste plata som du kan sette ølflasker og liknande nedi slik at dei står på den nederste plata og blir holdt på plass av den øvste. Då slepp du problemet med at glas og flasker blir velta. Lag gjerne ei større fordjupning midt på bordet til å putte diverse ting i som snacks, snusbokser, flaskeåpner, osv. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 For evt. spørsmål om hva som er lov, hjelper Statens Vegvesen til med informasjon og svar her: https://www.facebook.com/RussPaHjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå