Gå til innhold

Bygge bord i russebil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg var russ og hadde en transit så satte vi en vanlig skolepult inn , brukte vinkelhjern og gjennomgangsbolter i dørken på bilen , og hadde silikon i hullet før vi skrudde til boltene . funkte fint , dette var dog mens det enda var lov med bakovervendte seter og ingen krav om setebeleter bak i bilen .

Lenke til kommentar

Slik som eg ser det er vell spørsmålet todelt?

 

-Korleis bordet kan byggast/festast utan at det utløyser krav om ny godkjenning?

og

-Korleis bordet bør sjå ut?

 

Egentlig bare det siste. trenger litt forslag til hvordan bordet kan se ut og hva slags materiale, bordben osv. Som dere kan anbefale

Endret av Kvernis1
Lenke til kommentar

Kva materiale du bruker vil variere litt med inventaret ellers, men eg ville gjort det enkelt og brukt hobbyplater som eg hadde malt i ein passande farge.

 

Eit lite tips vil være å lage bordplata av to plater som du monterer over kvarandre i 5-10 cm høgde.

Då kan du bore hol i den øvste plata som du kan sette ølflasker og liknande nedi slik at dei står på den nederste plata og blir holdt på plass av den øvste. Då slepp du problemet med at glas og flasker blir velta. Lag gjerne ei større fordjupning midt på bordet til å putte diverse ting i som snacks, snusbokser, flaskeåpner, osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...