MrEirik Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har nå byttet PII @ 400 MHz med en PIII @ 500MHz. Når jeg skrur på strömforsyninga går alle vifter igang og HDD'n begynner å snurre. Men det kommer ikke signal til skjermen og på-knappen funker ikke. Jeg har prövd power_switch- ledningen begge veier på HK. Men skjermen forblir sort. Alle kabler inni er koplet riktig. CD-stasjonen starter ikke - den löser seg iallefall ikke ut! hjelp! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det mulig å putte en pII på et pIII hovedkort? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 det funker ikke å sette p3 i et p2 hoivedkort........................ Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Problemet kan være at HK trenger BIOS oppdatering for å klare en P3. Har selv problemer med å skifte CPU i serveren fra PII 350 til PIII633, men dette fikset seg selv med en bios oppdatering Lenke til kommentar
MrEirik Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Problemet kan være at HK trenger BIOS oppdatering for å klare en P3. Har selv problemer med å skifte CPU i serveren fra PII 350 til PIII633, men dette fikset seg selv med en bios oppdatering Hvordan oppdaterer jeg BIOS da?? Lenke til kommentar
MrEirik Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Er det mulig å putte en pII på et pIII hovedkort? ja, flere har sagt det iallefall... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg får poste dette en gang til da: Last ned aida: http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Finn ut hva slags hovedkort du har, hva slags prosessorer det støtter og om det er en nyere bios ute. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 det funker ikke å sette p3 i et p2 hoivedkort........................ joda...noen p2-hk støttet også p3-cpu. Feks. mitt gamle aopen ax6bc (eller noe sånt) hadde slot 1 socket. Denne tok både p2-cpu'er og de første p3-cpu'ene som brukte slot 1. Senere begynte intel å produsere p3-cpu'er i fcpga format. I sine glans dager hadde jeg først en p2 333 MHz cpu, deretter en p3 800 MHz i hovedkortet...så det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå