Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal til for å sjarmere en gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg er så pen, men han Har kalt meg søt og slikt. Vet ikke hvor positivt det er. TS

Anonymous poster hash: 00a55...e82

Klart det er positivt at han kaller deg søt. Uansett får alle slags folk kjæreste, ikke bare de peneste. Det er nok en tendens til at folk får kjæreste på omtrent samme nivå som seg selv.

Lenke til kommentar

Smil. Øyekontakt. Ta på deg en god parfyme (ikke overdriv mengden...) og kom deg så nære at han legger merke til den. Ta litt på han hvis det faller seg naturlig. Kom litt borti hendene hans og sånn.

Eller bare si rett ut at du liker han. Godt mulig at han blir glad og vil prøve noe mer enn vennskap. Gutta er gjerne ikke så vanskelige sånn.. :-)

Lenke til kommentar

Smil. Øyekontakt. Ta på deg en god parfyme (ikke overdriv mengden...) og kom deg så nære at han legger merke til den. Ta litt på han hvis det faller seg naturlig. Kom litt borti hendene hans og sånn.

Eller bare si rett ut at du liker han. Godt mulig at han blir glad og vil prøve noe mer enn vennskap. Gutta er gjerne ikke så vanskelige sånn.. :-)

Han vet at jeg liker han utrolig godt. Vi skal møtes igjen hjemme hos han. :) Vi har kun klint, så det blir sikkert litt klining denne gangen også

Anonymous poster hash: 00a55...e82

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...