AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg vet ikke om jeg er så pen, men han Har kalt meg søt og slikt. Vet ikke hvor positivt det er. TS Anonymous poster hash: 00a55...e82 Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg vet ikke om jeg er så pen, men han Har kalt meg søt og slikt. Vet ikke hvor positivt det er. TS Anonymous poster hash: 00a55...e82 Klart det er positivt at han kaller deg søt. Uansett får alle slags folk kjæreste, ikke bare de peneste. Det er nok en tendens til at folk får kjæreste på omtrent samme nivå som seg selv. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Smil. Øyekontakt. Ta på deg en god parfyme (ikke overdriv mengden...) og kom deg så nære at han legger merke til den. Ta litt på han hvis det faller seg naturlig. Kom litt borti hendene hans og sånn. Eller bare si rett ut at du liker han. Godt mulig at han blir glad og vil prøve noe mer enn vennskap. Gutta er gjerne ikke så vanskelige sånn.. :-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Smil. Øyekontakt. Ta på deg en god parfyme (ikke overdriv mengden...) og kom deg så nære at han legger merke til den. Ta litt på han hvis det faller seg naturlig. Kom litt borti hendene hans og sånn. Eller bare si rett ut at du liker han. Godt mulig at han blir glad og vil prøve noe mer enn vennskap. Gutta er gjerne ikke så vanskelige sånn.. :-) Han vet at jeg liker han utrolig godt. Vi skal møtes igjen hjemme hos han. Vi har kun klint, så det blir sikkert litt klining denne gangen også Anonymous poster hash: 00a55...e82 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Si rett ut hva du mener. Ingenting hadde vært mer sjarmerende enn en jente som hadde sagt hva hun mente og ikke satset på at man måtte tolke alt hun sa for å finne ut hva hun egentlig mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå