Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal til for å sjarmere en gutt?

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jenta være og oppføre seg for å sjarmere han i senk? Huske favorittfotballaget som han nevnte første gang? Være feminin? Sende lange blikk? Gi han komplimenter, le masse?

Hva skal til for å sjarmere deg som mann, i senk?

Hilsen frustrert og svært betatt jente :D:love:

Anonymous poster hash: 00a55...e82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sende lange blikk, som du selv skriver, ellers smile og generelt vise interesse når du er rundt ham/sammen med ham, er ting jeg vil trekke fram. Som den tilbakeholdne og sjenerte typen er det ting som ville virket på meg iallfall :)

Lenke til kommentar

Jaja, men utenom å være søt og pen. Tenker på hva man kan gjøre/oppføre seg og si for å sjarmere han ;) TS

De tingene du nevner i det første innlegget, er ikke ting som jeg nødvendigvis ville lagt merke til. Men hvis du lager god mat, er det veldig positivt.

Lenke til kommentar

Hvordan skal jenta være og oppføre seg for å sjarmere han i senk? Huske favorittfotballaget som han nevnte første gang? Være feminin? Sende lange blikk? Gi han komplimenter, le masse?

Hva skal til for å sjarmere deg som mann, i senk?

Hilsen frustrert og svært betatt jente :D:love:

Jeg tror egentlig punkt én er at han merker at du er interessert. Da vil han i alle fall vurdere deg. Nå er du sannsynligvis bare en i mengden.

Ellers ville jeg vært litt forsiktig med å gjøre veldig spesielle ting for å sjarmere ham.

Lenke til kommentar

For meg er det aller viktigste at jenta er feminin, og ikke 'frempå'!

jeg liker ikke høyrøstede og brautende jenter, heller ikke veltrente, sportslige jenter.

Litt stille, blyg og 'ordentlig', er det jeg faller for! Står og sitter med samlede ben, er gjerne nesten usminket. Det er en fordel å være liten og nett, men ikke veldig viktig.

Sånne liksom 'super-pene', med masse sminke og krem i trynet, og siste mote i klær, som tygger dobbel tyggis med åpen munn mens de maser i vei, blir jeg bare kvalm av. Sorry.

Min mening :)

Anonymous poster hash: 7107e...d66
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er en fordel å være pen.

Tror ikke en "stygg" jente hadde klart å sjarmere meg, uansett hvor hardt hun hadde prøvd. Det er mye fakta bak det du sier.

Hvis man blir kjent med en person med fantastisk personlighet, så trekker det opp, IMO. En person kan f.eks gå fra å være en 6'er utseendemessig til en 7'er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønnhet er óg relativt.

En fantastisk vakker dame kan bli fullstendig uinteressant og ikke se så bra ut dersom hun er et nek.

En helt normal jente kan bli det vakreste du vet om du får følelser for henne.

Til TS: Vær deg selv, vis interesse og ta kontakt. Å spille hard to get kan slå begge veier, avhengig av hvilken type han er. Noen blir motivert til å prøve hardere, andre kan miste motet og gi opp. Du kan prøve å sjarmere han så mye du vil, men er han ikke interessert, så skjer det heller ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Jaja, men utenom å være søt og pen. Tenker på hva man kan gjøre/oppføre seg og si for å sjarmere han ;) TS

Du må ha noe bak ørene......

Lenke til kommentar

jeg liker ikke høyrøstede og brautende jenter, heller ikke veltrente, sportslige jenter.

Litt stille, blyg og 'ordentlig', er det jeg faller for! Står og sitter med samlede ben, er gjerne nesten usminket. Det er en fordel å være liten og nett, men ikke veldig viktig.

Sånne liksom 'super-pene', med masse sminke og krem i trynet, og siste mote i klær, som tygger dobbel tyggis med åpen munn mens de maser i vei, blir jeg bare kvalm av. Sorry.

Haha, unnskyld meg..?? Liker du ikke jenter som liker å ta vare på seg selv/trener? Heldigvis for meg at daten min kommer fra en aktiv familie, og setter helt sikkert pris på at jeg også er sporty. :)

Jeg er nok litt beskjeden når det kommer til en jeg liker, men jeg er samtidig litt frempå. Dvs. jeg har ikke problemer med å gi han komplimenter, eller ta litt forsiktig på han for å vise at jeg liker han utrolig godt, eller å komme med sjappe replikker tilbake, gjerne litt frekke.. :)

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, unnskyld meg..?? Liker du ikke jenter som liker å ta vare på seg selv/trener? Heldigvis for meg at daten min kommer fra en aktiv familie, og setter helt sikkert pris på at jeg også er sporty. :)

Jeg er nok litt beskjeden når det kommer til en jeg liker, men jeg er samtidig litt frempå. Dvs. jeg har ikke problemer med å gi han komplimenter, eller ta litt forsiktig på han for å vise at jeg liker han utrolig godt, eller å komme med sjappe replikker tilbake, gjerne litt frekke.. :)

TS

Er det ikke deilig at vi er alle forskjellige? Tenk om alle ville ha akkurat det samme, og du ikke var slik...

Slapp av, det er mange som liker akkurat din type også :)

Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig dårlig på dette her selv.

Men i mitt tilfelle så liker jeg å møte folk i roligere omstendigheter der jeg ikke trenger å skrike på folk ( derfor er jeg en svært dårlig person å møte på utsteder ) men selv da så kan en spørre om å gå til roligere steder. Så er jeg av den typen som ikke er så ekstravert at det gjør noe så om du vil treffe en av den stillere typen så be da om å møtes under roligere omstendigheter, eller hils når det ikke er så mye som skjer rundt en.

Om denne personen ikke er av denne typen så har jeg dessverre ikke noe å gi på denne fronten. ^^;;

Lenke til kommentar

Det er en fordel å være pen.

Tror ikke en "stygg" jente hadde klart å sjarmere meg, uansett hvor hardt hun hadde prøvd. Det er mye fakta bak det du sier.

Hvis man blir kjent med en person med fantastisk personlighet, så trekker det opp, IMO. En person kan f.eks gå fra å være en 6'er utseendemessig til en 7'er.

Er man forelska kan vel i teorien 1 bli til 10. Når har jeg vel bare opplevd ca 3 til 9 selv.

For å få sjanse på meg, må vi ha personlig kjemi. Jeg hater når noen forsøker å være noe de ikke er, playe meg e.l. Da blir jeg usikker og utrygg. Dessuten er jeg helt elendig på å forstå når noen flørter med meg. Men om du gir meg et ektefølt kompliment eller to, da er vi allerede godt på vei :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...