Gå til innhold

Viaplay problemer

Anbefalte innlegg

Noen som har en løsning som får Viaplay til å virke på en telefon/nettbrett med root/xposed framework? Etter det jeg har funnet ut kan begge deler skape problemer for Viaplay. Det som er kjekt er at appen bare krasjer uten feilmelding. Tviler på at det blir noe Viaplay etter gratis perioden er over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blokkering av rooted devices har innholdsleverandører satt krav om at streamingen stoppes.

Så du kommer ingen vei med å klage på appene fra viaplay,hbo ,netflix etc.

Men du kan jo prøve dette

http://www.swedroid.se/forum/threads/tips-doelja-root-foer-enskilda-appar.106140/

Har allerede prøvd det der, men fungerer ikke på Viaplay.

Er klar over hvorfor det ikke fungerer, men det må være en måte å komme rundt problemet :)

Fjerning av root er ikke et alternativ :p

Andre streaming tjenester fungerer uten problemer. Viaplay er eneste jeg har hatt problem med.

Lenke til kommentar

HBO nordic , cmore , viaplay , tv2sumo , skal ikke virke med rootet android (sjekker om det er rooted ) hva meg bekjent.

Sikkert flere også.

Nødvendighet av root/supersu er forresten oppskrytt . :p

Folk har forskjellige behov. :) Og en ting jeg MÅ ha er skikkelig adblock.

Og diverse xposed moduler.

Så slik det ser ut så er valget mitt ulovlig nedlasting istedenfor å bruke betalte tjenester? Skal ikke være lett :p

Lenke til kommentar

HBO nordic , cmore , viaplay , tv2sumo , skal ikke virke med rootet android (sjekker om det er rooted ) hva meg bekjent.

Sikkert flere også.

Nødvendighet av root/supersu er forresten oppskrytt . :p

Folk har forskjellige behov. :) Og en ting jeg MÅ ha er skikkelig adblock.

Og diverse xposed moduler.

Så slik det ser ut så er valget mitt ulovlig nedlasting istedenfor å bruke betalte tjenester? Skal ikke være lett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...