cenenzo Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Motorlampen lyser oransj og nå piper bilen hele tiden når jeg har på radio (AUDI A4 2006) Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Altså fjerne pipet. Endret 15. mars 2015 av cenenzo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Fikse hva enn som er galt. Begynn med diagnose. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1644638 Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Fikse hva enn som er galt. Begynn med diagnose. Det er noe ang lambdasonden, men jeg har ikke råd til å fikse det, så lurer på om det går an å deaktivere pipingen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Det er noe ang lambdasonden, men jeg har ikke råd til å fikse det, så lurer på om det går an å deaktivere pipingen. Kjøre lenge med en ødelagt lambdasonde er en god måte å ødelegge katalysatoren på, og det er en del dyrere å fikse. Jeg vil foreslå at du tar bussen til du får reparert feilen. Utsette en slik reparasjon er ikke særlig lurt, så en pipelyd er det minste problemet ditt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå