Stiano80 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Hei noen andre som opplver urinlekasje i voksen alder på natta. opplever dette selv mann 33 år. og en sjelden gang på dagen. har vell ikke fått noe klart svar fra legen hva dette kommer av. opplever ofte lekasje dersom jeg får noe kaldt inn på rygg søylen helt nederst. noen som har noen god tips eller som opplever det samme, Endret 15. mars 2015 av Stiano80 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 du er vel strengt talt mann når du er 33 år? jeg ville undersøkt årsaken nøyere, kanskje høre med flere leger og jobbe ut ifra indikasjonen ved ryggsøylen. kanskje ta røntgen hvis du ikke har gjort det allerede? ellers kan det være mulig at det psykisk, om du har opplevd traumatiske hendelser e.l tidligere. Lenke til kommentar
Stiano80 Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 du er vel strengt talt mann når du er 33 år? jeg ville undersøkt årsaken nøyere, kanskje høre med flere leger og jobbe ut ifra indikasjonen ved ryggsøylen. kanskje ta røntgen hvis du ikke har gjort det allerede? ellers kan det være mulig at det psykisk, om du har opplevd traumatiske hendelser e.l tidligere. ja er nok mann har rettet d nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Ville ha kommet meg til lege å få sjekket prostata så fort som mulig. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Har du hatt dette problemet lenge? ingen som kan gi deg et realt svar på forumet. hadde ringt legen i morgen og spurt om time hos en urolog. Lenke til kommentar
Stiano80 Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Har du hatt dette problemet lenge? ingen som kan gi deg et realt svar på forumet. hadde ringt legen i morgen og spurt om time hos en urolog. Ja hatt det siden jeg var liten år vært hos legen ikke funnet noe galt. sjekket blæra og ultralyd. og blodprøver. alt ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå