Gå til innhold

Runde fyrstasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt komposisjon og riktig for øvrig. Savner noe mer dramatikk i bildet. aagesp

Ja, er til dels enig med deg, men det var stille og fredelig og lite å spe på med i bildet, annet enn denne flotte bølgen som ruller midt i bildet. :wee: Vi får se om jeg kan finne noe mer dramatisk til i morgen ;)

Lenke til kommentar

Holder en liten knapp på V2, men fint at du tar med alle tre slik at også vi andre kan være med rundskuet.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk for kommentar! :) De var derfor jeg tok med alle tre bildene, for å vise litt bedre hvordan dette ligger for dere som ikke har vært der. Det er innmari stilig skjønner du! Kanskje blir det bilde av stien ned dit i morgen, hvis jeg ikke finner på noe annet.. ;) (men det er så mange gutter med høydeskrekk her på kritikken at jeg kanskje bør skåne dem?) :hmm:

Lenke til kommentar

Det er mektig natur du presentere for oss her.

Vanskelig å bestemme seg for en bestemt versjon da de er ganske forskjellige. V3 viser jo hvor små husene (og menneskene) er i forhold til naturen.

Flott jobba!

mvh Fredrik

Tusen takk for så hyggelig kommentar igjen! Du må ikke være redd for å komme med kritikk også, liker det! ;) Artig sted dette, en får føle litt på hvordan det er å bo så tett oppi naturkreftene.

Lenke til kommentar
Flott serie fra fyrstasjonen på Runde..har vært på fjellet flere ganger men ikke ned der. V3 er favoritten :)

Vh Oddmund[/quote

What!! Vært der flere ganger uten å gå ned til fyret?! :ohmy: Da står det på programmet til neste gang! ;) Det er ikke så bratt og tungt som det ser ut til. :roll: Tusen hjertelig takk for hyggelig kommentar! :)

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker den første (lengst til venstre). Disse typer bilder (arkitektur) synes jeg gjør seg i sollys siden fargene og kontrasten blir så markant. Det var de skarpe fargene som fanget min interesse for bildet.

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...