hjalmar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det noen som har hørt om at psu'en til shuttle Barebone har sagt takk for seg og brent opp ? Min gjorde det etter 2 timer. Satte inn amd xp2800+ seagate 160gb hdisk, asus 8170 128 mb, dvd-brenner og 512 mb ram + floppy. Kan ikke tenke meg at dette skal overstige 200 w idet hele tatt Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 mulig at vifta har stoppet? jeg har selv hatt P4 1.8GHz, skjermkort, lydkort, 2x HD'er, dvdbrenner + 2x neonlys på min Shuttle SS51g. funka helt greit Lenke til kommentar
shahin Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Min døde... bestilte en ny PSU fra Mpx, men bestemte meg for å slutte med Shuttle helt og gå tilbake til vanlig kabinett... så hvis du bor i Oslo har jeg en Shuttle PSU i uåpnet pakke (dette er ikke en AD, prøver bare å hjelpe ) Min tok kvelden pga for mye varme tror jeg, for jeg hadde plassert shuttle et sted uten så mye luftsirkulasjon og inntil veggen, slik at varm luft ikke kom ut så lett på baksiden. Inni Shuttle er det 100% stappa med både AGP kort, PCI kort, CD-RW osv osv. Jeg har forøvrig SB51G og bruker nå en external psu på den som er like stor som selve shuttle Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Shuttle'en min var nettopp satt sammen og er helt ny, hadde ikke partitionert hdisken en gang. Har snakka med komplett og skal sende psu'en ned til dem. Det må være fabrikasjonsfeil Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 shahin, hva skal du ha for psu'en. Jeg bor ikke i Oslo, men å få den til meg skulle ikke by på noen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå