birkerot Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hei, Er det noen som har en slik veske å kan si noe om hvor mye dere får puttet i den? Veska skal brukes til et Speilrefleks.Får en hus påmontert en normalzoom og et par objektiver i tillegg? Jeg har Think Tank Retrospective 20, men synes denne er litt stor til turer da jeg ikke trenger å ta med hele fotoparken.... Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Kan ikke svare sikkert på det du spør om, men jeg tror det blir trangt. Jeg har Retrospective 7 og den passer ganske perfekt til det du beskriver. Jeg hadde FF hus med relativt store objektiver riktignok, men mistenker at 5'ern blir litt liten. Lenke til kommentar
birkerot Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 takk for at du deler erfaringen din Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Hei, Er det noen som har en slik veske å kan si noe om hvor mye dere får puttet i den? Veska skal brukes til et Speilrefleks.Får en hus påmontert en normalzoom og et par objektiver i tillegg? Jeg har Think Tank Retrospective 20, men synes denne er litt stor til turer da jeg ikke trenger å ta med hele fotoparken.... Har brukt Retrospective 5 sammen med Canon 6D og 2-3 objektiver, den blir fort litt trang. Den er litt lav med en 24-105 påmontert, men 3 mindre/ slankere objektiver går greit. Om du har et APS-C hus, kit zoom og mindre objektiver passer den fint, har du større hus og objektiver er nok 7´ern et bedre valg. Endret 17. mars 2015 av twoeyes Lenke til kommentar
birkerot Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Har som sagt str 20 fra før. Noen som vet hvordan denne oppleves i forhold til str 7.Om denne er like "stor" å dra på som str 20 er det lite poeng å gå for den, men str 7 burde vel i praksis oppleves som en del mindre å smidigere enn str 20....? (ser den at str 5 muligens blir snau) Takk for svar så langt Lenke til kommentar
birkerot Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Fikk akkurat 7-ern nå, ser meget flott ut (Blå-nydelig farge)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå