Alf Gunnar Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg har problem med USB-portene som ikke virker/ pc'n "finner" dem ikke. . Dette skjedde etter en formattering og reinnstallering av windows 7.Da var jeg inne i bios for å endre boot-rekkefølgen. Kan noe ha skjedd da ? Når jeg plugger inn på USB-porter så lyser de, og på ekstern disk merker jeg at det rører seg litt. Men usb stasjoner kommer ikke opp i My computer. Og ikke starter f. eks Spyder4 skjermkalibrering. Mus og tastatur er usb og de funker. Noen som har noen råd og forslag ???mottas med takknemlighet Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Installert chipset-drivere etter formateringen? Lenke til kommentar
Alf Gunnar Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Nei det er har ikke jeg tenkt på. Hvordan gjør jeg det ? Ingen racer på dette jeg. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hent driverene på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet. Lenke til kommentar
Alf Gunnar Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Ok Takk skal du ha. Skal prøve det Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Lagt inn chipsett driverne til hovedkortet ? Og hvis du har USB 3.0 porter som ikke er native trenger de også drivere. Endret 15. mars 2015 av kal.50 Lenke til kommentar
Alf Gunnar Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Nei det har ikke jeg tenkt over, Og det er usb3. Takk for gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå