Hoddie Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hey. Det har seg slik at nå har jeg netopp kjøpt ny stasjonær pc, etter en stund med bærbar gaming pc.. Etter jeg installerte alle drivere og alt på topp, skulle jeg teste gaming headsettet, av typen steelseries siberia v2.(uten USB). Jeg ble skikkelig missfornøyd. Jeg plugget i jacken på frontpanel utgangen, der var lyden skikkelig rar, føltes ut som om jeg var under vann, null bass, bare diskant og "flat "lyd. Testet så den bakre utgangen, der var lyden ganske grei, men veldig veldig lav.. Får ikke til å skru opp volumet til behagelig kvalitet iht spill og musikk. Jeg har fundert i timesvis på testing av drivere, programvare etc. og har rett og slett ikke funnet ut av problemet mitt. Derfor nå, har jeg den store mulighet og spørre her, om det faktisk er noen som har vært bort i lignende problem som jeg har nå, og faktisk har funne en "årsak" til problemet. Skulle jo ikke være så dårlig lyd fra et relativt nytt hovudkort. Mitt hovedkort : Asrock H97 anniversary Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) koble ut front panel og hør om det er som det skal bak? edit: om du har montert selv, se også etter at ingen spacere kommer opp i pcb. (at det kun er spacere der det skal være spacere) Endret 15. mars 2015 av kjeLL// Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Har allerede gjort dette, uten hell. Er bygd selv, men ikke av meg.. Skal sjekke det Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg plugget i jacken på frontpanel utgangen, der var lyden skikkelig rar, føltes ut som om jeg var under vann, null bass, bare diskant og "flat "lyd. Høres ut som om du ikke har fått pluggen helt inn i kontakten. Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Den er helt inn i. Men, uansett. Problemet mitt skal nå bli nøytralisert håper jeg. Har nå bestilt et lydkort som skal eliminere probleme. Men synd at det ikke skal fungere uansett , litt leit. Endret 15. mars 2015 av Benzern Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Har samme headsettet.. Det hørtest veldig rart ut.. Jeg har ikke installert softwaren som følger med det innebygde lydkortet i HKet mitt, bruker kun driveren. Du har ikke fått skrudd på noe sånn akustikk justeringer ellernoe da? sjekka volum knappen på ledningen? Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Niks. Trur eg har sjekket det meste.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 hvis du betalte noen for å sette sammen pc'en din så krev at de fikser det. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Har du prøvd med andre headset? Kan være knekk i ledningen Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Samme headsetet funker fint på begge mac`ene. Så det skulle ikke være noe problem sånn. Men det er bra lyd fra utgangen bak, men det er ganske lav lyd.. Noe de kan fikse kan vel jeg fikse? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) har du prøvd å koble ut frontpanel fra hovedkort? edit: har du skrud ut hovedkort for å se om det er spacere der det ikke skal være? Endret 16. mars 2015 av kjeLL// Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Skrudd opp volumet i windows? Plugget kabelen i riktig hull? Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Har sjekket det nå. og alt ser ut som sånn som det skal være. Lord Nuker : selvfølgelig Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Sånn ser den ut : ) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 kabelen under skjermkortet markert hd-audio er trygg å nappe ut. test etter du har gjort det.. Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Skal jeg prøve teste når den er ute du mener? Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Skal jeg prøve teste når den er ute du mener? kabelen under skjermkortet markert hd-audio er trygg å nappe ut. test etter du har gjort det.. Ble ikke noe forskjell... Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Ikke sikkert det løser problemet ditt men skal ikke rambrikkene på det kortet stå i slot A2 og B2 ? (ifølge manualen). På bildet ditt ser det feil ut.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 når du sier det ser det ut som om de ikke er helt klipset fast engang. Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Er 90% sikker på at de står feil. Husk å resette CMOS når du har flytta dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå