1-2-3- Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Hei! Tester ut Viaplay og Chromecast nå. Etter ca. ett minutt, så stopper avspillingen på Chromecast, og fortsetter på telefonen. Ser at det er flere som har problemet. Netflix og NRK sine apper fungerer imidlertid bra. Bortsett fra at lyden ikke alltid stemmer med bildet på Netflix da. Er det Viaplay som er problemet, eller er det noe med routeren? Jeg antar at det er Viaplay, siden det bare er med den appen jeg får problemet, i tillegg til at det ikke bare gjelder meg. Endret 15. mars 2015 av 1-2-3- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg har ikke brukt viaplay på chromecast den siste måneden men tidligere fungerte det knirkefritt hos meg. Det var ett par dager jeg ikke fikk det til å virke via pc men da brukte jeg mobilen -og det funket perfekt. Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Jeg har ikke brukt viaplay på chromecast den siste måneden men tidligere fungerte det knirkefritt hos meg. Det var ett par dager jeg ikke fikk det til å virke via pc men da brukte jeg mobilen -og det funket perfekt. Kan det være at Viaplay ikke er helt kompatibel med alle telefoner da? Jeg har en Nexus 5. Kanskje det fungerer å lagre filmen offline først? Viaplay tilbyr jo det. Blir bildekvaliteten like bra da? Vet du? Endret 15. mars 2015 av 1-2-3- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg forsøker fra Pc nå og det ser ut til at jeg har samme problem som deg. Funker ett par minutter på Chromecast også fortsetter den på pc. Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg forsøker fra Pc nå og det ser ut til at jeg har samme problem som deg. Funker ett par minutter på Chromecast også fortsetter den på pc. Jeg ser på tilbakemeldingene fra brukerne på siden til Viaplay-appen i Play-butikken på Android at det er mange som melder om denne feilen. Men jeg kom over et innlegg fra en dansk bruker som sa at det hjelper å restarte Chromecast. Her: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viaplay.android&hl=en Kan du sjekke om det hjelper å restarte? Jeg har sagt opp abonnementet mitt, så jeg får ikke testet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg forsøker fra Pc nå og det ser ut til at jeg har samme problem som deg. Funker ett par minutter på Chromecast også fortsetter den på pc. Jeg ser på tilbakemeldingene fra brukerne på siden til Viaplay-appen i Play-butikken på Android at det er mange som melder om denne feilen. Men jeg kom over et innlegg fra en dansk bruker som sa at det hjelper å restarte Chromecast. Her: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viaplay.android&hl=en Kan du sjekke om det hjelper å restarte? Jeg har sagt opp abonnementet mitt, så jeg får ikke testet. Det hjelper der og da om man resetter Chromecast. Senere eller dagen etter kommer samme feil tilbake og man må resette på nytt. Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Må resette av og til uansett på grunn av at lyden ikke stemmer med bildet o.l. Vet ikke om Google har skylda for det eller om det er utviklerne av de forskjellige appene. Men høres jo ut som at Viaplaly er mer utsatt for slike feil enn andre da. Men det fungerer jo en stund med Viaplay etter omstart, virker det som? Så da er appen i det minste ikke helt fullstendig ubrukelig med Chromecast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå