Gjest member-296438 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Kuult! Variasjoner over et motiv, det kan vi like:-) Kreativt og gøyalt. Tror jeg likte v1 best, men alle er stilig på sin måte. Mye flotte linjer og vinkler, med røyken ut av pipa som bryter totalt med alle de stramme formene/teksturen. S/hv, you know.....:-) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) ... Ja, ikke sant. Sjeldent et bilde kan fange alle kvaliteter til et motiv, på både godt og vondt. I motsetning til andre bilder, der jeg legger ut flere versjoner der folk kan bestemme, var jeg her nesten like fornøyd med alle at det ble vanskelig å velge. S/hv.. always Endret 15. mars 2015 av Deleted Lenke til kommentar
holeinvoid Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Mye fine linjer og lys her, røyken gjør at det hele fungerer syntes jeg. Men kanskje kutte bort det sorte til høyre? Bildet er og spennenda da øyet mitt leter etter den faktiske formen her. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Mye fine linjer og lys her, røyken gjør at det hele fungerer syntes jeg. Men kanskje kutte bort det sorte til høyre? Bildet er og spennenda da øyet mitt leter etter den faktiske formen her. Takker for det. Ang. det sorte var jeg litt usikker. På v2 følte jeg at det trengtes for å få litt tyngde og for å balansere mot det hvite i toppen (burde kanskje snus på hodet?). I v1 var det mer ubevisst og tror det kan ha noe med at det matchet med de diagonal sorte linjene og skyggen, og generelt ga det mer fundament. Men enig, ser det hadde blitt fint uten også. Takk for konstruktiv kritikk! Endret 15. mars 2015 av Deleted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg