balder Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Har ein Onkyo 608 i dag som eg kjøpte i 2010. Eg har fått eit bud på 1500 på den. Vurderer å kjøpe RXA-740 som Elkjøp har på tilbud no til 2990,-. Er dette lurt bytte? Føler at Yamahaen er bedre. Lenke til kommentar
balder Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Ingen som har peiling på desse to forsterkerene Lenke til kommentar
dopus Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 onkyoen er jo fotsatt en ok forsterker. Har denne selv. Fordelen med Yamahaen er jo det at den har flere tilkoblingmuligheter , som spotify connect, airplay, 4K støtte. Ser også at yamahaen ikke opplyser om den støtter Dolby Atmos. Jeg lurte også på å oppgradere, men kom til den konklusjonen at det ikke gav meg noe mer en jeg allerede har (Har nuc med xbmc, med støtte for airplay, windows delen støter alle streaming plattformene, har ogsåe en PI, med squeezeplug software som støtter wimp og spotify streaming.) Savner du funksjonene som en ny forsterker gir, så kjøper du deg yamahaen, Er du ute etter kraftigere forsterker, og bedre lydkvalitet så tror jeg nok at du må legge litt mer penger i forsterkeren. .. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå