Gå til innhold

Usikker på valg av pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Slenger meg på jeg også! :D

så det jeg trenger hjelp med er å bygge/kjøpe stasjonær til gaming.

spillene jeg tenkte å spille:

Cs:go

battlefield

call of duty

league of legends

the list goes on, tenkte også å streame i nogenlunde grei kvalitet på twitch.

jeg har: skjerm,mus,tastatur og headset så det jeg trenger er altså bare stasjonær pcen, vurdere sterkt å kjøpe nytt headset også så hvis noen har noen anbefalinger så hadde det vært fint å få noen tips!

prisen på pcen hadde vært fint rundt 8-12k

har helst lyst å kjøpe pcen ferdig,men klarer vell å bygge hvis det må til :)

Takk for alle hjelp og svar på forhånd!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har ennå ikke bestilt meg pc, men i dag sendte jeg mail til forskjellige nettbutikker og fikk først svar fra Netonnet.

Jeg skrev at jeg ville ha en allround pc med stor skjerm der jeg fikk mest for penga. Trenger ikke noe fancy greier. Jeg har satt en øve grense til cirka 10000.

Netonnet anbefalte meg denne http://m.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/stasjonar-data/datapakke-med-skjerm/27-40-tommer/asus-m32ad-nr013svs278h/212482.4792/

Kan dere pc guruer vurdere om denne pcen bare er møl eller om den funker som en slags allround pc?

Jeg har som sagt tidligere ikke noen spesielle behov, men det hender at jeg lager noen familie filmer på Pinnacle og da har jeg irritert meg grenseløst pga at det tar så lang tid å bearbeide filmen, så hvis dette kunne blitt bedre så hadde jo det vært fint :-)

Det kan jo sies at pcen jeg har i dag er cirka 7 år gammel, så det skal sikkert ikke så mye til for at ting skal bli bedre :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...