skrokken Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Neptun Sildoljefabrikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 God dokumentasjon med utfyllende opplysninger. Det at det luktet penger når fisk ble foredlet, er ikke et ukjent fenomen. Vokste opp i Svolvær, og der hadde vi blant annet Cubalukta fra fabrikken som produserte guano. Lukta død og dæven, men det blei nu pænga a det:-) Skal opp til Lofoten i neste uke, og nå har du klart og sette meg på et par foto ideer og inspirasjon:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Ruvende, om enn ikke direkte vakre lenger. Egner seg fint i fotografiform, og dessuten ligger det viktig lokal historie bak, godt dokumentert i din utfyllende kommentar. Venlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Kjempestilig! Liker godt skarpheten som avslører en lang historie med bruk, men som nå ligger dødt (s/hv) Interessant med en detaljert bakhistorie også Endret 15. mars 2015 av Deleted Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 God dokumentasjon med utfyllende opplysninger. Det at det luktet penger når fisk ble foredlet, er ikke et ukjent fenomen. Vokste opp i Svolvær, og der hadde vi blant annet Cubalukta fra fabrikken som produserte guano. Lukta død og dæven, men det blei nu pænga a det:-) Skal opp til Lofoten i neste uke, og nå har du klart og sette meg på et par foto ideer og inspirasjon:-) Takker:) hehe vi har hadd samme på stokmarknes, lokten fra skretting men langt bedre nå godt å kunne bidra me litt inspirasjon:) har selv tengt meg en tur ut til lofoten snart, er jo steike fint dær Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Ruvende, om enn ikke direkte vakre lenger. Egner seg fint i fotografiform, og dessuten ligger det viktig lokal historie bak, godt dokumentert i din utfyllende kommentar. Venlig hilsen Ragnar Takker Ragnar:) Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Kjempestilig! Liker godt skarpheten som avslører en lang historie med bruk, men som nå ligger dødt (s/hv) Interessant med en detaljert bakhistorie også Takk, ja her tror jeg d har vært mye liv før i tiden;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg