Notatblokk Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med 150!! snart løfter du 100kg mer enn deg selv. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med 150!! snart løfter du 100kg mer enn deg selv. Takk skal du ha! Det var veldig artig der og da Det løftet var ikke akkurat en del av planen jeg hadde satt opp men var bare noe som måtte gjøres. 3 x kroppsvekten - Da skal jeg love å være fornøyd ... 1 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med 150! 50 unna det magiske tallet! 10 kg unna det jeg og, så får vi prøve om en drøy måned 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med 150! 50 unna det magiske tallet! 10 kg unna det jeg og, så får vi prøve om en drøy måned Klarer du nok fint Da blir det nok en treningslogg på deg også tenker jeg haha 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Meget fin Markøkt idag: 70kg x5 100kg x3 120kg x1 132.5kg x1 (Kan se ut som et Enery-waste-sett, men jeg har et behov for å kjenne litt på en vekt som ligger rett under de tyngste settene - En slags forberedelse) 137.5kg x3 x3sett Glute Bridge: 190kg x5 x3sett ---------------------- Dagens trening foregikk på Styrkeklubben, en av de sjeldne. "Ble lurt" til å melde meg på et klubbstevne som går av stabelen 23.september Jeg har friuke den uka og det passet liksom perfekt.....Det blir mitt første stevne. Spennende. Jeg har ikke noe mål om å løfte tunge vekter i utgangspunktet og ser for meg at jeg "ryker" på en del regler jeg ikke er klar over. Jeg skal delta, lære og få en følelse med hele greia. De første løftene blir laaangt under pers - men det er klart, om jeg skulle få 2 greie, godkjente løft, kan det jo hende jeg klinker til på det tredje - Time will show Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Bruker pre-løft jeg og for å få gang på cns og forberede musklene før toppsett. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Er vel bare å lese reglene, det.. spennende! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 hihi...det er mye greier @Juliess - Jeg fikk beskjed om at det var påbudt å bruke "singlet", altså en slik stchram tights som går over skuldrene...da rygget jeg 2 skritt tilbake før en gjøk tok kontroll over kulepennen og navnet mitt stod på lista. Da blir det ikke noe filming - Ingen skal få se meg i en slik drakt haha Jeg ender på sisteplass - det er garantert - gutta der er sterke og har holdt på i mange år - spiller iiingen rolle, det er bare deilig å delta 1 Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Er det et "raw" stevne ? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Er det et "raw" stevne ? Regner med det er "utstyr" du tenker på? Jeg tror folk får velge selv men er ikke sikker - Ser på gamle resultatlister at folk "uten utstyr" blir satt i en egen gruppe. Country` kjører naturligvis utstyrsfritt Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Er det et "raw" stevne ? Regner med det er "utstyr" du tenker på? Jeg tror folk får velge selv men er ikke sikker - Ser på gamle resultatlister at folk "uten utstyr" blir satt i en egen gruppe. Country` kjører naturligvis utstyrsfritt Lykke til Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Takk for det KapteinKaos Benkpress m/stopp idag - fin økt 50kg x5 80kg x3 95kg x1 100kg x1 105kg x3 x2sett (Ny Pr.) 102.5kg x3 Føler meg virkelig på hjemmebane når jeg trener Benk - Har nådd et nytt psykisk nivå hvor jeg får frem et helt annet skyv enn tidligere. Når stanga går sakte nedover tenker jeg at det er det motsatte som skjer - Dette medfører en helt annen type beredskap/klargjøring for selve skyvet når stoppen er ferdig. Om man skal "slappe av" og la tyngdekraften gjøre jobben på vei ned vil aldri musklene være beredt på å snu - Altså, saktere og mer kontrollert nedgang fører til bedre teknikk og beredskap. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 På veg opp også, du løfter ikke stangen opp, men presser hele kroppen din gjennom gulvet mentalt. Samme på roing, man drar ikke stangen opp, man løfter bare albuene opp mot taket. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 På veg opp også, du løfter ikke stangen opp, men presser hele kroppen din gjennom gulvet mentalt. Mye enkler å holde skuldrene i rett posisjon om man får til å tenke slik, blir mer naturlig å ha de slik Jeg får overføre denne mentaliteten til Bøy-øktene mine - kanskje det blir litt ordning på`t til slutt.. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ja der skal man "spre gulvet" uten at jeg helt har fått den kjørt inn mentalt. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Markløft klassisk: 60kg x5100kg x3120kg x2135kg x1140kg x3 (Ny Pr.)140kg x2 (1 rep fail)135kg x3 Fin avslutning på en knall uke. Neste uke er 2-reps - Jeg skal forsøke å "styre meg" slik at jeg unngår 1RM den uken. --------- Synes det er på tide med et lite formbilde: Først gammel skrott - 22mnd siden Ny skrott - 32min sidenFått opp litt fett% spesielt på bryst og nedre del av mage - og mer skal det bli. Er nå 3kg unna den samme vekta jeg hadde som "fet" over, såå...jaa...det er jo litt arti Endret 29. august 2015 av Countryman 5 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Faen heller! Konge transformation! Morro å se! 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Faen heller! Konge transformation! Morro å se! Wow, knallbra! Takk! Kjempegøy å høre Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Faen heller! Konge transformation! Morro å se! Wow, knallbra! Takk! Kjempegøy å høre Sykt!!!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå