Ovidia2 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Darkness Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Mørkt og mystisk, og å få til severdige lys- og skyggevirkninger er du virkelig god på ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Wow! Dette var stilig og utfordrende for fantasien. Her er det bare og la eventyret begynne..... Ser en båt, ei brygge og kanskje en eller flere personer i mørket. Hva skal de eller hva har de gjort..... Ble knallbra dette Tove og din intensjon med bildet kan jeg absolutt like. Mye av det samme jeg bruker gatelangs, og her har du overført det på en utmerket måte til "svarte skauen". Liker litt "krevende" bilder som spiller på fantasien:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Mange takk for de hyggelige tilbakemeldingene fra dere Ragnar og Pentaxen! Koselig å høre deres tanker om bildet også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
deleted Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Dette likte jeg veldig godt! Trollsk stemning. Jeg får også litt assosiasjoner til noe menneskelig, en ystisk historie feks, utan at det er noen mennesker i bildet, noe som er litt artig.Fint hvordan du har konvertert til s/hv, men at det ikke er så tydelig pga den mørke og dystre stemningen i bildet. Endret 15. mars 2015 av Deleted Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Litt skummelt her. Meget bra. aagesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg