Ziggy Stardust Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Disse appene til Android, iOS og Windows Phone bør du ta en kikk på. Vi har også funnet et avhengighetsskapende spill!TEST: Her er ukens anbefalte apper Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Kudos for at dere tydeligvis har bestemt dere for at minst én av app-anbefalingene skal være tilgjengelig for Windows Phone. Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Kudos for at dere tydeligvis har bestemt dere for at minst én av app-anbefalingene skal være tilgjengelig for Windows Phone. Er vel ikke så verst det, langt færre enn 1 av 5 bruker vel Windows Phone så 1 Lenke til kommentar
KimJohnsen Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg skjønner ikke helt poenget med PinMore. Jeg kan da legge til fliser for en OneNote Notisblokk helt uten ekstra app? Har jeg gjort lenge. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hydra var absolutt verdt de 29 kronene. Nå er jeg fortsatt mest glad i 645 Pro mk III, men så er jeg også fotograf. Hydra evner å f.eks. ta rimelig gode bilder i lavlys, sett at det man tar bilder av er rolig. Resten av funksjonene kommer også godt med. Passer godt inn i arsenalet av andre fotorelaterte apper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg