Grievdus Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Tenker på jenter du møter på byen/hjemmefest. 3-4 ganger i måneden syns dere at det er mye? Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Nei, det høres ganske lite ut. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Ja uff, hadde det blitt så lite utbytte, så måtte jeg begynt å runke igjen! Få opp dampen nå mann, hva er det du holder igjen for? Anonymous poster hash: 82268...07b Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Altså folk du bare har møtt en gang og trolig aldri vil se igjen, det er lite? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Fatter ikke hvordan dere greier å hooke så ofte, tar dere hva som helst liksom? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Mye i forhold til hva? Risiko for kjønnssykdom? Fins ingen fasit på hva som er et riktig antall seksualpartnere /hyppighet av sex. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 3-4 nye jenter i måneden må da være ganske langt over snittet 3 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Fatter ikke hvordan dere greier å hooke så ofte, tar dere hva som helst liksom?tar langt ifra hva som helst, 7/10 ganger er det jeg som blir sjekka opp. men har gått på noen smell, men ikke sånn at jeg har kommet hjem og vært flau over det, sånn ille har det aldri vært. Hehe 3-4 nye jenter i måneden må da være ganske langt over snittetDet jeg trodde å, vet ikke om de over kødda, men er ikke sånn at det er 4 nye jenter hver måned. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Fatter ikke hvordan dere greier å hooke så ofte, tar dere hva som helst liksom?tar langt ifra hva som helst, 7/10 ganger er det jeg som blir sjekka opp. men har gått på noen smell, men ikke sånn at jeg har kommet hjem og vært flau over det, sånn ille har det aldri vært. Hehe Regner med at du har bra looks da? Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Mye i forhold til hva? Risiko for kjønnssykdom? Fins ingen fasit på hva som er et riktig antall seksualpartnere /hyppighet av sex. I forhold til gjennomsnittet er det ekstremt mye med 40 nye partnere hvert år. Det blir 400 på 10 år (i tilfelle noen synes det er vanskelig å regne ut). Det er noen som holder på sånn, så det er ikke det at jeg ikke tror på det. Endret 15. mars 2015 av Philber Desanex Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Syns det er litt mye jeg.. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hvorfor er det overhodet relevant hva andre synes om antallet sexpartnere du har? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Fatter ikke hvordan dere greier å hooke så ofte, tar dere hva som helst liksom?tar langt ifra hva som helst, 7/10 ganger er det jeg som blir sjekka opp. men har gått på noen smell, men ikke sånn at jeg har kommet hjem og vært flau over det, sånn ille har det aldri vært. Hehe Regner med at du har bra looks da? hehe, personlig syns jeg at jeg ligger på gjennomsnitte Hvorfor er det overhodet relevant hva andre synes om antallet sexpartnere du har? Var da ikke det jeg spurte om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg