Oter Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 har kjøpt filmen fury,og har kun ps3 som avspiller,den får ikke opp filmen i det hele tatt. og har prøvd den på datamskinen,da får jeg i det minste opp mappene på dvden,men får ikke avspillt den med vlc player. så regner med at det er copy sperren som gjør at den ikke vil avspilles. finnes det et program som gjør at jeg fåt spillt av dvden?trenger ikke og kopiere filmen inn på datamaskinen,vil bare se den:) Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hm.. Hvis du får åpnet disken for å se mapper/filer, så burde du vel også kunne spille den av med f.eks VLC media player (http://www.videolan.org/vlc/) med "open disk"? PS.Hvorfor du ikke får spilt den på ps3 aner jeg ikke Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Det er ikke noe problem å spille av blu-ray med VLC. Open disc, burde funke, som Saaywhatnow? påpeker. Kan du ha kjøpt en plate som er regionsperret til noe annet enn leseren(e) din? I så fall, kan AnyDVD HD fikse biffen med å rippe den og du kan brenne den på nytt (krever selvfølgelig bluray brenner og plater) hvis du må ha den som fysisk medium. Alternativt finnes det hacked firmware til de fleste dvd/bluray brennere/lesere som gjør de regionsfrie. Endret 15. mars 2015 av JKJK Lenke til kommentar
Oter Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 dette er vanlig dvd,ikke blue-ray,der det står region kode,så står det 2,4,5,det vanlige er jo 2,så kanskje det er noe av problemet også? prøvde og spille av en av filene,men bildet ble forvrengt,får jeg det ikke til,så får jeg sende tilbake dvden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå