Gå til innhold

Clasohlson Med Sunbeam Catoder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sida til clas bare suger med at det ikke går an å linke til et produkt der :(

Det er varenr. 32-7368. De har den ikke i rød, for det er neon-wire. Dette er forøvrig ingen nyhet, da jeg kjøpte min i mai.

Var jo drita dyrt da, på netconnection får du 2 katoder og inverter for lavere pris (dog tilbud, men det synes jeg de alltid har).

Lenke til kommentar
sida til clas bare suger med at det ikke går an å linke til et produkt der :(

Det er varenr. 32-7368. De har den ikke i rød, for det er neon-wire. Dette er forøvrig ingen nyhet, da jeg kjøpte min i mai.

Var jo drita dyrt da, på netconnection får du 2 katoder og inverter for lavere pris (dog tilbud, men det synes jeg de alltid har).

Jepp. Clasern selger også hovedkort som er temmelig dårlige etter dagens standard til veeeldig høy pris. Hva sier du til et helt standard HK av "ok" kvalitet, men som ikke har sjangs i havet til å overklokke for kr. 1500?

Lenke til kommentar

hehe

 

jeg hadde heller *aldri* kjøpt komponenter der...

men jeg går på clas for en "hands on experience" av f.eks. de katodene.

deretter er det web for kjøp av dem.

 

det er det som er så sinnsykt genialt med Digital Impuls i forhold til Komplett (okok datakjeden) sine butikker i oslo.

Digital Impuls har kabinetter og komponenter utstilt i lokalene sine.

 

Nettopp derfor kommer kanskje elkjop til å klare å selge en den data-komponenter også. (om prisen blir konkurransedyktig)

 

-s

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et tastatur til 79 kroner der for en tid siden. Det er ett av de beste tastaturene jeg har vært borti, faktisk er det bare logitech sine som har imponert meg mer, hva angår "tastefølelsen". Nå har jeg ikke veldig mange tastaturer på samvittigheten, men til den prisen tror jeg du skal lete lenge etter noe bedre.. :yes:

Men annet enn tastatur og litt kabler ville jeg likevel ikke funnet på å kjøpe der, både med tanke på pris, kvalitet og kompetanse i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...