Kris_TheLord Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå beveger Clasohlson seg på case mod foronten også Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå beveger Clasohlson seg på case mod foronten også Tøft. Kunne jo lagt med link da.. Lenke til kommentar
resac Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 vet ikke om du fikk det med deg, men de fikk de inn for over et halvt år siden i trondheim + rød neonwire, de har uansett bare rød , blå og grønne katoder i 30cm lengde.... Her!!! Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 sida til clas bare suger med at det ikke går an å linke til et produkt der Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 sida til clas bare suger med at det ikke går an å linke til et produkt der Det er varenr. 32-7368. De har den ikke i rød, for det er neon-wire. Dette er forøvrig ingen nyhet, da jeg kjøpte min i mai. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 sida til clas bare suger med at det ikke går an å linke til et produkt der Det er varenr. 32-7368. De har den ikke i rød, for det er neon-wire. Dette er forøvrig ingen nyhet, da jeg kjøpte min i mai. Var jo drita dyrt da, på netconnection får du 2 katoder og inverter for lavere pris (dog tilbud, men det synes jeg de alltid har). Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 sida til clas bare suger med at det ikke går an å linke til et produkt der Det er varenr. 32-7368. De har den ikke i rød, for det er neon-wire. Dette er forøvrig ingen nyhet, da jeg kjøpte min i mai. Var jo drita dyrt da, på netconnection får du 2 katoder og inverter for lavere pris (dog tilbud, men det synes jeg de alltid har). Jepp. Clasern selger også hovedkort som er temmelig dårlige etter dagens standard til veeeldig høy pris. Hva sier du til et helt standard HK av "ok" kvalitet, men som ikke har sjangs i havet til å overklokke for kr. 1500? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Grafikkort GeForce4 MX440, AGP 2x/4x. Grafikkort for de mer krevende grafiske applikasjonene. Monitor, S-video samt RCA-komposittvideoutgang for tilkobling av monitor, TV, video etc. 64 MB grafikkminne. Tror ikke de oppdaterer så ofte... Men imponerer meg at de har deler til en hel PC! Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe jeg hadde heller *aldri* kjøpt komponenter der... men jeg går på clas for en "hands on experience" av f.eks. de katodene. deretter er det web for kjøp av dem. det er det som er så sinnsykt genialt med Digital Impuls i forhold til Komplett (okok datakjeden) sine butikker i oslo. Digital Impuls har kabinetter og komponenter utstilt i lokalene sine. Nettopp derfor kommer kanskje elkjop til å klare å selge en den data-komponenter også. (om prisen blir konkurransedyktig) -s Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 de kan ha en del "brukbare" tastatur der da Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kjøpte et tastatur til 79 kroner der for en tid siden. Det er ett av de beste tastaturene jeg har vært borti, faktisk er det bare logitech sine som har imponert meg mer, hva angår "tastefølelsen". Nå har jeg ikke veldig mange tastaturer på samvittigheten, men til den prisen tror jeg du skal lete lenge etter noe bedre.. Men annet enn tastatur og litt kabler ville jeg likevel ikke funnet på å kjøpe der, både med tanke på pris, kvalitet og kompetanse i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå