Ola PeK Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 22:09, shawk skrev:Så noen 'ny Ibsen' (han skrev romaner btw) er dette neppe.... Ibsen er og i enkelte obskure miljø kjent for sine skodespel. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Noen burde hinte Telehor om Internett kategorien i forumet. Halvparten av postene er jo hat poster mot Telenor. De burde jo forstå at noe må gjøres når de klarer å få alle her på forumet mot seg!? Men de driter vel i det, de har masse penger, og det er det som gjelder her i livet. Penger. MAsse Penger! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Mykje hat som kanaliseres her på forumet ja, men det er tross alt ei lita gruppe i forhold til den totale kundemassen til Telenor, så det er ikkje sikkert dei bryr seg så hardt. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Skulle ønske noen som hadde noe å si i telenor avogtil kunne senke nesa såpass at de kunne se hva "kundene" faktisk bryr seg om og mener. Kanskje da kunne de skjønne at dette ikke er måten å utnytte monopolet sitt på. Med mindre man "ønsker" i skremme vekk kunder. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Det beste hadde vært om telenarr gravde opp Oslo/Norge og anla fiber, og solgte 10mbps linjer for 300 spenn Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Det er bare å innse, Norge er et av de landa som er vanskeligst å dekke... På grunn av store arealer, og lavt innbygger tall.. det må dere forstå. Jeg syntes Telenor kunne brukt Teknologier "som finnes" til å gjøre rekkevidden på ADSL større. Ville dekket mye mer av landet.. Og, de kunne satset hardt på trodløst nett, isetedet for ADSL driten, som ikke er stort bedre en ISDN. De kunne fankkern meg prøve å ligge litte grann forut for sin tid.. Desuten, er det vel ikke Tormod sjef lengre? han gikk av for noen dager/uker siden. Føkk Telenor i Røva Jo, jeg glemte at jeg senker meg i støvet, mens jeg rulelr i fylla. Lenke til kommentar
nicson Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Dette er virkelelig noe å gå på, nydelig diktning, skulle ønske Telenarr gjerne satt opp upload ikke prisene ! :smile: Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Utrolig bra dikt!!! Håper Tormod leser det... Lenke til kommentar
snart XP 1900+ Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Fattern jobber hos telenor så vi får 704kb/s ADSL for FREE. hahahahahaha Dessuten så laster jeg ned filer på 75-80 KB/s så det er ikke noe feil med linja vår. Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Enormat godt skrevet! Skal skrive ut så snart en kommer hjem, på kontor... her skal trykkes løpesedler! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 død over alle som sier ordet "telenor" Lenke til kommentar
errgo Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 09:15, CS_eR GøY skrev:død over alle som sier ordet "telenor" Teleno..aaargh! R.I.P. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Enormt bra dikt :smile: Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Ble så innspirert av diktet til the Egde att jeg måtte bare skrive ett lite ett jeg å : her er mitt lille vikingdikt/Kampdikt" mot Telenors stopp på utbyggning av ADSL. det heter: Til Kamp Vikinger ___ Ta til øks du stolte viking___ ___Husk din arv fra fordums tid____ La dem ikke ta din arv oppi høye nord __de satans ugudelige som stjele hor__ Vit å att han er ikke din sanne vikingbror ___den satans foræderen fra telenor___ la oss alle synge i samme vikingkor drikke mjød og ut og drepe telenor evig evig vi sverge her oppi nord broskap brorskap til vår vikingbror __kampen kampen skal vi vinne__ __husk slå telenor hard på kinne__ :evil: :evil:Til Kamp Vikinger :evil: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-23 23:14 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Bare å innse at så lenge folk vil ha Telenor ADSL, er Telenor like ikke-kule. :sad: Selv har vi ikkenoe Telenor, med unntak av at mobilen til søstera mi og meg er Zalto, og pappa har Telenor - som han heldigvis ikke bruker. For jeg har UPC. :razz: Ikke så dårlig dikt forresten. :smile: _________________ Hva er best av GF3 og Radeon? Er Daytona GF3 ti 200 bra? Hva er best av Intel og AMD? Beste laptop deal? Er IBM harddisker dårlige? Hva er raid? Hva er retail? [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-23 15:52 ] Lenke til kommentar
Ånnas Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 00:48, TheEdge skrev:Vel, en stor poet er jeg ikke, men det jeg mener er at alle må gjøre det de kan for å sverte telenor, og jobbe aktivt for at alle venner og kjente og ellers folk i nabolaget boikotter telenor fulstendig på alle fronter...The Edge he he Jeg jobber på Telenor og er førnøyd med det, men med fiender som deg så står jeg vel snart ut jobb. skjelve skjelve.... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Fett dikt .... jau jau telehorene bør få seg en oppvekkere .... Lenke til kommentar
Baldrick Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Huffameg så mange sinnte mennesker det er her da . . Åsså så mange kreative ordformuleringer på "Telenor". Er mange kandidater til neste års litterturpris her ja. Hvorfor bare ikke - løft av røret og "klikke" - (må jo lissom rime da ..) 05000 og si nå vil jeg stikke. Telenor klarer seg helt sikkert utmerket uten en del av dere sytende , små grinete sutrekunder .De hadde sikkert satt like stor pris på som dere om en annen leverandør kunne tilby dere en tjeneste.. Fornøyd Telenor kunde - og stolt av og være det :smile: Spør deg selv: Er jeg generelt missfornøyd med produkter jeg kjøper? Hender det ofte at ting jeg eier/bruker går fortere i stykker enn det gjør for andre ? hmm - kanskje det rett og slett er deg da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå