Mio Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Genialt The Edge :smile: Får håpe Tormod leser det selv. Mio Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 jaja.. så lenge telenor dør er jeg fornøyd, men jeg gir erlig talt F i telenor, så lenge jeg har internett er jeg fornøyd.... hva er det jeg skal med så feit linje? laste ned, ulåvelige ting?, det skal i alle fall ikke dere? Men... jeg viser min støtte.... og håper at jeg en dag kan sitte på en litt små feit linje, å laste ned updater til Windows2000 "som jeg har lisens til" Lenke til kommentar
propel Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 høh!....big deal! Har adsl så æddabædda! /'¯/) ,/¯ / / / /´¯ /' '/´¯¯ ·¸ /'/ / / /¨ /¯ ('( ´ ´ ¯/' ') '' _.·´ ( HAHA!! Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 kunne ikke vert bedre, eg og ruller meg i støv og gjørme! de der er et fint "motto" for norges land! Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg bøyer meg i støvet .... ! Ingen kunne sakt det bedre! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg er totalt målløs! Genialt! Helt Genialt! :grin: Legger meg som dørmatte her. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 raske linjer behøver ikke bare brukes til ulovelige ting (for det meste ja) men jeg sitter ofte å ergrer meg at det tar lang tid å laste ned en trailer eller demo av et spill. bra dikt btw. Lenke til kommentar
Tord.f Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 You are the man! :smile: Nais dikt. Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Utrolig bra!! Selv synes jeg TeleTormod er helt OK men jeg hadde nok vært forbanna hvis jeg ikke hadde tilgang på kabel. Jeg er en av de heldige som kan velge mellom de fleste tilbyderne. Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 kult jeg ruller meg i søplA Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Er mektig imponert over diktet. HAr sendt brevet videre til telenor og håper at de tar til vettet Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Kjempedikt :smile: stå på ! ellers vil jeg bare si: Få den telenor "hybriden" bort fra systemet, ja makan til tøv, telenor er ikke ett ordentlig firma som konkurerer på lik linje med andre firmaer, men heller ett statsmonopolistisk selskap som er firma når det passer dem best og som er "statsbedrift når det passer dem best. Ja Telenor kan ikke holde på i mange 10 årene med i en slik "hybrid" form . Ingen internasjonale firmaer eller folk vil godta en slik "hybrid" over lengre tid :sad: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-22 20:12 ] Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Helt RÅTT. meget bra skrevet. HIHI snart slipper jeg telenor både på TLF TV OG INTERNETT. Flytt til ROMSÅS i Oslo, vi blir eiere av eget nett. med TLF TV (INTRANETT 10Mb) STRØM... det beste er at KABLENE til TELENOR KLIPPES......................... Så vi kjøper Tlf signaler fra de som er biligst..... http://www.smartcall.no/artikkel.cfm?artikkel_id=69 Lenke til kommentar
_Bear_ Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Dett må jo være noe av bedre jag har sett på veldig, veldig lenge.. =) STÅ and by the way... FUCK TELENOR! Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 jeg bøyer meg i støvet, det var dritt bra Lenke til kommentar
steinhk Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Etter all denne skryten dette diktet har fått, er det på sin plass å si at diktet er ikke så sinnsykt rått som *alle* her vil ha det til. Det har mange 'billige' og oppkonstruerte rim (Tormod - tolmod, ramp - kamp, pluggen - uggen for å nevne noen), rim som riktig nok rimer ord for ord, men som ikke klinger riktig, eller som er altfor uvanlige ord til å falle naturlig inn. Dessuten mangler det totalt en basal rytme. Så noen 'ny Ibsen' (han skrev romaner btw) er dette neppe.... Men for all del, jeg støtter tanken bak det 100%! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Joiner klubben =) TOPPERS.... stå på, få telenor krype til korset!!!!!!! Lenke til kommentar
DCP Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Bra dikt. Jeg har adsl fra dem og. *kremt* er ikke veldig fornøyd med tjenesten. Ustabil og ikke i nærheten av hastigheten jeg skal ha. Det er greit om de lar de i distriktene også få denne ADSL - Aktiv og Direkte Sugen Linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå