Axxess Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 haha! veldig bra skrevet!! Noen som har massivt med kontakter i listen så kunne det jo være en ide å starte en kjede mail med det diktet i fronten..? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei! Noen på forumet som er flink eller kjenner noen som er flink til å sunge som kanskje kunne sette melodi og stemme til diktet? Om det er greit for den som har skrevet diktet da..:wink: Lenke til kommentar
simenp Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 jaja.... stjelehor trenger å få seg noen slag i trynet... dette var ganske så vittige greier... humret litt, må si meg ganske enig. problemete er at uansett hva vi gjør, så lenge vi bruker telefon, er vi stjelenor kunder... :sad: derfor: bredbånd fra BBK, mobil fra netcom, da er vi reddet! ..og ps, don't quit your dayjob for poetry... :wink: SimenP, it-avd UiB Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Eg er veldig imponert over diktet. Veit ikkje heilt kva eg skal seia anna enn at dette var rått. Til int20h: Trur det var: "De brente våre gårder De drepte våre menn" men det kunne jo vore eit fint vers med "de voldtok våre kvinner". Har vel ikkje vurdert å starta som poet du også? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Laget diktet selv?? Uansett, veldig bra dikt!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 *APPLAUS* *KLAPP* *KLAPP* *KLAPP* fINT DIKT :smile: Lenke til kommentar
josh Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Impressive, most impressive... :smile: det er vel ikke mulig å tipse nettavisen eller noe, eller maile det direkte til hovedpersonen? burde spres dette her! Lenke til kommentar
pegg Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 veldig VELDIG bra!!! :smile: Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 HEHEHE... Meget bra, meget bra! *Rammes inn på veggen* :wink: Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Knallbra dikt , dette skal jeg tipse alle mine bekjente om ! Virkelig bra var det . MVH Erik Lenke til kommentar
int20h Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 13:18, Gullars skrev:Til int20h:Trur det var: "De brente våre gårderDe drepte våre menn"men det kunne jo vore eit fint vers med "de voldtok våre kvinner". Har vel ikkje vurdert å starta som poet du også? Rettet opp den 1 minutt etter at jeg hadde lagt den ut. Ikke greit når du ikke har hatt lyrikk på 6 år, hehe. Undertegnede hadde forøvrig en god poetisk karierre på vdg som propagandaskribent mot enkelte autoritetspersoner på lærerværelset :smile: mvh. Jan Aril Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Meeget bra. Tar meg friheten til å sende dette til ALLE venner og bekjente samt henge det opp på kontoret mitt og alle andres kontorer på jobben. Oppforderer samtlige på forumet her til å gjøre det samme. Format_C Lenke til kommentar
moft Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 BRA !! stelenor kan dra til H. stelenor=grådighet + løgn + falske håp Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Takker for all respons... Jeg har da aldri før skrevet dikt, ikke engang et eneste lite vers, så dette gikk da over all forventning... Og så på forsiden da...hehe.. Om noen lyster, må dere gjerne henge det i ramme eller lage sang av det, og spre det med. Det hadde vært artig å høre den på radio da...:smile:) (Jeg har skrevet det selv, så gjør som dere lyster, dere bryter ingen opphavsrett...) Måtte onde tider komme dette selskapet (hvis navn jeg ikke igjen skal nevne uten i følge grove skjælsord) i møte. Med sviktende kundemasse, og mangel på tellerskritt... Om ikke vi annet oppnår så dette jeg håper i det minste At vi kan skape et helvetesår for dette beistet det griske... The Edge... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg driver med musikk og har skrevet en del låter (melodier og arrangement; klarer ikke å skrive tekster). Skal prøve å lage en komplett låt med utgangspunkt i diktet. Hvis jeg får låta spilt inn noe sted, skal jeg legge ut en mp3 på min hjemmeside. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 ROFL ROFL ROFL ROFL Jeg kaster meg i støvet og kysser deres føtter!!!! *sitte på colorline og surfe på cafe* jeg slipper heldigvis telenor!! :grin: :grin: NEXTGENTEL :grin: :grin: :grin: øh de leier linjer av telenarr :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 sorry klarte å trykke 2 ganger dette er dyrt 100kr for 60 min på color line har kjøpt masse cola bokser _________________ Chieftech Dragon miditower sølv 1900XP SOYO Dragon Pluss hovedkort m 2x512ddr Creative Aedegy Player Gf2 Mx 400= FLASKEHALS 40GB 7200 RPM HD Logitech Internett Navigator + Dual Optical+FUNC 1030 EIZO FlexScan F55 [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-02-22 16:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå