TheEdge Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 (endret) La oss vise vår kjære Tormodat vi ei har mere tolmodMed juks, løgn og bedragnei, dette var siste dagLa oss sammen gå i kampbåde folk og rampDette finner vi oss ikke ija, la oss ta partiLa hver søster og hver brorspre det ord hvor dere borAt nå er timen slagenda vi må felle dragenJa, vi må dra ut pluggenså blir han kan hende litt uggenDa penger ei strømmer innja, da blir han tung i sinnDa må han søke ugjortog det, faderlig fortDen ugjerning han har gjortfor så og svinne bortDa kanskje vil timen kommeda Norge også kan rommeEn kabel fra nord til sørfrem til hver eneste dørMin santen skal gleden bli storda vår alles store brorEr knust av grådighetens kjeveog vi på veven kan sveveI sannhet er vår styrke stortil å ramme TelenorOm bare vi kan holde standda kan vi redde dette landVel, en stor poet er jeg ikke, men det jeg mener er at alle må gjøre det de kan for å sverte telenor, og jobbe aktivt for at alle venner og kjente og ellers folk i nabolaget boikotter telenor fulstendig på alle fronter...The Edge Endret 24. august 2013 av TheEdge Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg bøyer meg i støvet...... Lenke til kommentar
unique Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Vel....sant eller ikke..... Spørs om ikke du kommer til å gi ut diktsamling snart...... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Ber om tillatelse til å ramme dette diktet inn på kontoret. Ble i godt humør nå :smile: Lenke til kommentar
sof Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hill deg, O store poet *bøyer seg i støvet* Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Ehh... den nye Ibsen !!! Applaus !!!! Lenke til kommentar
Unix_Guru Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Råbra!!! Ber om tillatelse til å skrive ut og hente på veggen.. (+ sende kopi til mine eks-kolleger i Telenor... *humre* ) Mvh, en lattermild Kay-Thomas. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Stor poet er du, ikke ver beskjeden. Bare synd at Telenor ikke skjønner at de har et problem, eller ennå verre, ikke bryr seg om det. bsa Lenke til kommentar
STURM Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 RULLER MEG I GJØRMA!!!!! DET VAR KONGE!!!! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Geeenialt skrevet,... :wink: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Sinnsykt Konge!!!!!!! Bøyer meg jeg også i både gjørme og støv!!!!1 BobboZ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei! Surfa innom digi.no og såg på "dagens vits" da var denne teksten der: (Kilden (digi.no) ) Så kom igjen og stem i, mens du sitter i køen: ADSL (Mel: YMCA) net fan, there's a need to feel down. I said, net fan, sick like hell of slow LANs I said, net fan, 'cause you're in a cruel WAN there's a need to be unhappy. net fan, there's a link you can't own. I said, net fan, you're too short on dough. you can't have it, and I'm sure you won't find many ways to have a fast line (ref:) you won't be getting any A-D-S-L you won't be getting any A-D-S-L it has everything for you fans to enjoy, but you can't hang out with the fast boys.. you won't be getting any A-D-S-L you won't be getting any A-D-S-L you can't get yourself speed, you can't have a good ping, you can't do whatever for real (/ref) net fan, are you listening to me? I said, net fan, what do you want for speed? I said, net fan, you can't make real your dreams. but you got to know this one thing! no man but tormod himself. I said, net fan, put your hopes on the shelf, and just go back, to the ISDN. I'm sure you'll connect some day. (ref:) you won't be getting any A-D-S-L you won't be getting any A-D-S-L it has everything for you fans to enjoy, but you can't hang out with the fast boys.. you won't be getting any A-D-S-L you won't be getting any A-D-S-L you can't get yourself speed, you can't have a good ping, you can't do whatever for real Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jepp...dugde den der...henger på veggen på jobben her hos oss nå. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 HELT TOTALT KONGE!!! Lenke til kommentar
jason Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Meget bra The Edge Hvis vi nå får satt melodi til den, får en eller annen til å spille den inn så har vi årets slager. Stå på, ikke gi deg før dragen er falt Lenke til kommentar
int20h Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Genialt dikt!!! "de brente våre gårder, de drepte våre menn" ... av Inger Hagerup kunne ikke vært mer rørende :smile: Jeg legger ut en liten ingress på forsiden slik at dette verket kan deles med flere :smile: mvh. Jan Aril Sigvartsen [ Denne Melding var redigert av: int20h på 2002-02-22 13:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå