Alexlinga Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Tror dere at det vil bli fint med helt nye skilt på Volvo 740en? med norsk flagg på? eller tror dere det vil ødelegge litt av sjarmen? Skal fikse lakk og gjøre den ganske strøken, skiltene ser jo litt dårlig ut med riper og merker etter de lappene med årstall som sto før! usikker på om det blir fint med nye. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Ta heller å lakk å fresh opp de gamle skiltene. Om du får de nye med flagg ser det bare ut som bilen har vært avskiltet lenge (er vel 5 år før skilter blir kastet?) og at det måtte produseres nye før den kom på veien igjen. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Ja, men de skal jo skinne tilbake? hvilken lakk skal jeg bruke da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Uten at jeg skal si noe sikkert, bør du være forsiktig med hva du gjør med skiltene. Jeg ville beholdt de gamle skiltene, da nye bare ser rart ut på gamle biler. Men går vel an å freshe de opp litt. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Ta heller å lakk å fresh opp de gamle skiltene. Om du får de nye med flagg ser det bare ut som bilen har vært avskiltet lenge (er vel 5 år før skilter blir kastet?) og at det måtte produseres nye før den kom på veien igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Hvorfor det egentlig? Hvorfor hva? Om du tenker på gamle biler og nye skilt vet jeg ikke om jeg klarer å forklare det. Er bare noe i hodet mitt som sier det ser feil ut. Mulig det er fordi jeg liker de gamle skiltene bedre og at jeg forbinder gamle biler med gamle skilt. Men hvis du ikke ser det selv, er det jo ikke noe problem å tusle ned på statens vegvesen og be om nye skilt. Tross alt din bil det er snakk om, du fikser den jo ikke for at andre skal si den er kul. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Vil du har nye skilt så ordner du jo det. Må ha nye skiltholdere og da siden de nye skiltene er lengere. Koster vel en 200kr for produsjon av nye skilt? Men jeg synes bare det ser rart ut på en gammel bil. Endret 14. mars 2015 av Complexity Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Vil du har nye skilt så ordner du jo det. Må ha nye skiltholdere og da siden de nye skiltene er lengere. Koster vel en 200kr for produsjon av nye skilt? Men jeg synes bare det ser rart ut på en gammel bil. De er vel ikke det? Jeg byttet til eu skilt uten å bytte skiltholdere. kostet 140kr hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Etter en veldig lett googling virker det som at EU skilt har kommet i forskjellige lengder, så mulig man ikke må ha ny skiltholder. Vet bare at jeg brente meg på å kjøpe skiltholdere til min sierra for en del år siden, å de var mye lenger enn de orginale skiltene (som ikke har EU flagg). Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Får kjøpt nye skilter uten flagg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå