Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Stupbratt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Vilt og vakkert med varme farger av ettermiddagssol. Står det en rød T er det trygt , er det derimot en rød malingsflekk nedetter fjellsiden ville jeg vært mer skeptisk............ Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Dette hørtes interresant ut, klatring, svette og kanskje noen redselstårer også. Jeg hadde ikke turt å være med på en slik tur. Du har i alle fall fått et flott og velkomponert bilde fra turen. Fine farger og god skarphet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Tror ikke jeg hadde likt meg her, i all fall ikke i dag. T-merkingen er vel neppe satt opp/malt med tanke på den helt vanlige turist. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Har høydeskrekk, så jeg nøyer meg med og beskrive disse bildene som flotte naturbilder med fin fargegjenngivelse..... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Bilde en og to kan gå an...men nr tre ble direkte ekkelt for en stakkar med høydeskrekk Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Vilt og vakkert med varme farger av ettermiddagssol. Står det en rød T er det trygt , er det derimot en rød malingsflekk nedetter fjellsiden ville jeg vært mer skeptisk............ Mvh Alec y Hei Alec! Problemet var nok at stien delte seg (noe jeg ikke oppdaget) så den ruta vi valgte var uten T halve vegen. Skikkelig scary var det! Hyggelig at du tittet innom! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Dette hørtes interresant ut, klatring, svette og kanskje noen redselstårer også. Jeg hadde ikke turt å være med på en slik tur. Du har i alle fall fått et flott og velkomponert bilde fra turen. Fine farger og god skarphet. Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn! En riktig heftig og luftig og flott tur var det! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Tror ikke jeg hadde likt meg her, i all fall ikke i dag. T-merkingen er vel neppe satt opp/malt med tanke på den helt vanlige turist. Vennlig hilsen Ragnar Nei, ikke noe for hvemsomhelst dette nei. Og definitivt ikke noe for folk med høydeskrekk eller dårlig balanse! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Har høydeskrekk, så jeg nøyer meg med og beskrive disse bildene som flotte naturbilder med fin fargegjenngivelse..... Da vet jeg hvor jeg skal ta med deg hvis du kommer til Ålesund.. Flatt og fint å gå men likevel villt og vakkert! ..og ikke by! takk for feiende flott kommentar! håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Bilde en og to kan gå an...men nr tre ble direkte ekkelt for en stakkar med høydeskrekk Mvh. Rolf Pinglete dere gutta på bildekritikken i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg