Gå til innhold

Stupbratt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Vilt og vakkert med varme farger av ettermiddagssol.

Står det en rød T er det trygt , er det derimot en rød malingsflekk nedetter fjellsiden ville jeg vært mer skeptisk............

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Har høydeskrekk, så jeg nøyer meg med og beskrive disse bildene som flotte naturbilder med fin fargegjenngivelse.....

Lenke til kommentar

Vilt og vakkert med varme farger av ettermiddagssol.

Står det en rød T er det trygt , er det derimot en rød malingsflekk nedetter fjellsiden ville jeg vært mer skeptisk............

Mvh

Alec

y

Hei Alec! Problemet var nok at stien delte seg (noe jeg ikke oppdaget) så den ruta vi valgte var uten T halve vegen. Skikkelig scary var det! :ohmy: Hyggelig at du tittet innom! :)

Lenke til kommentar

Dette hørtes interresant ut, klatring, svette og kanskje noen redselstårer også. Jeg hadde ikke turt å være med på en slik tur.

Du har i alle fall fått et flott og velkomponert bilde fra turen. Fine farger og god skarphet.

Mvh Torbjørn

Tusen takk Torbjørn! En riktig heftig og luftig og flott tur var det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg hadde likt meg her, i all fall ikke i dag.

T-merkingen er vel neppe satt opp/malt med tanke på den helt vanlige turist.

Vennlig hilsen Ragnar

Nei, ikke noe for hvemsomhelst dette nei. Og definitivt ikke noe for folk med høydeskrekk eller dårlig balanse! :ohmy:

Lenke til kommentar

Har høydeskrekk, så jeg nøyer meg med og beskrive disse bildene som flotte naturbilder med fin fargegjenngivelse.....

Da vet jeg hvor jeg skal ta med deg hvis du kommer til Ålesund..;) Flatt og fint å gå men likevel villt og vakkert! ..og ikke by! :) takk for feiende flott kommentar! :) håper du har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...