Knofle Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har kjøpt det, satt det opp, og er MEGET fornøyd Har 2 Deltavifter og 2 enermax vifter foran, og 2 grønne neonvifter bak:D det er flott skal jeg si dere! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har kjøpt det, satt det opp, og er MEGET fornøyd Har 2 Deltavifter og 2 enermax vifter foran, og 2 grønne neonvifter bak:D det er flott skal jeg si dere! Post bilder da man! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Post bilder da man! Helt enig, post noen bilder sånn at vi kan se. Og en annen ting jeg lurer på, det følger med noen vifter med de kabinettene der, bråker de noe særlig eller? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 lol webcamen min gikk dundas da jeg tråkka på det forleden dag har ikke kamera heller, så det blir nok ikke noe bilder på dere Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 personlig synes jeg det er fælt, ferdig modda sux, hadde faktisk et Q-tec transparent black morsomt kabinett men det sugde og satan korr kjedelig det var å ha et ferdig modda kabinett...... Lenke til kommentar
DennisGutt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 kult det... likte det gule litt bedre jeg da men smaken er som baken. hehe Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Va er tempen i kabinettet full load? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 i vanlig romtemperatur ligger HK på 37 og CPU på 38 Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Var stilig det der ja. Særlig digg at det er 7 vifteplasser Blir bråk hvis man skal fylle opp alle de vifteplassene da.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Bråk? tsk tsk... bare smålige 55 db... Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har bestilt helt samme. men de har ikke kabinettet på lager. Det finnes maxitower i samme design på raidmax sin homepage! Billig er det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå