Gjest member-296438 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Tøft dette! Liker definitivt v1 best. Ble et "renere" bilde. Pipa er godt plassert i flata. Har du gjort noe etterbehandling (oppskarping el.) Så litt "tykkt" ut oppe på mønet.... Ang ISO. Hvor målte du lyset, spot på pipa eller skygge? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 V1 for meg også, likte at røyken gikk horisontalt som stripene ellers i bildet. Pipa er godt plassert i flata. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Takk for visitten! Bra dere liker det. ...så litt "tykkt" ut oppe på mønet....Ang ISO. Hvor målte du lyset, spot på pipa eller skygge? Ja, ble litt usikker på akkurat det. Visste ikke helt hva jeg skulle gå for, men jeg synes at det ble en fin tekstur når jeg dro på litt oppklaring, men muligens det ble litt 'overkill' Hvis jeg har tid, pleier jeg alltid å bruke manuell, men jeg kan selvfølgelig ha kommet borti noen knapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg