KimNK Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har ein spidi jakke som er for liten, så eg skal selge den til ein kamerat. Eg fikk med denne jakken når eg kjøpte sykkelen min, så eg veit ikkje ka han kosta ny eller ka eg skal ta for han.. Jakken er ein Spidi Vector. Anyone? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har ein spidi jakke som er for liten, så eg skal selge den til ein kamerat. Eg fikk med denne jakken når eg kjøpte sykkelen min, så eg veit ikkje ka han kosta ny eller ka eg skal ta for han.. Jakken er ein Spidi Vector. Anyone? Edit:......: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Takk for godt svar jarmo Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg har ikke peiling på hvor mye den koster, men du kan jo søke litt på www.qxl.no og andre internett auksjoner, eller så kan du gå ned til en mc butikk og spør hvor mye de skal ha for den Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 er det lovleg å skrive "ein jakke", eller heiter det "ei jakke"? Å då blir det også lita jakke og ikkje liten jakke.. har ikkje nynorskordbok liggande, så eg spør for å få svar. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 RIP. Det er ein MC butikk her, men dei selge berre yoko shit : Kaksa: Dunno.. Men på dialekt e det "ein liten jakke" Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 RIP. Det er ein MC butikk her, men dei selge berre yoko shit : Ingenting som hete yoko shit!! :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) RIP. Det er ein MC butikk her, men dei selge berre yoko shit : Ingenting som hete yoko shit!! :!: Var et lite geipefjes bak der. Endret 26. november 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå