Rivellio Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Hei, sitter å ser litt på en Peugeot Speedfight 2 2003 mod., ser veldig strøken ut, helt orginal og gått ca. 10,000 km. Det er 2 takt og AC versjonen(luftavkjølt) så jeg har noen spørsmål. - Er dette en scooter som kan holde noen år til?(selger sier den er pent behandlet noe jeg kan se) - Siden det er en godt brukt scooter hvordan blir det med bensin og olje? - Når jeg kjøper en brukt scooter hva er beste måten å få den med seg hjem? vil helst ikke leie tilhenger når selger bor 10 minutter unna. Blir det helt feil å spør selger om han kan kjøre den? Er helt ny på dette, setter stor pris på tips og innslag (lagde en tråd igår men fikk dessverre ikke kjøpt mopeden så da går jeg over til alternativ 2.) Endret 14. mars 2015 av Rivellio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Om den er slik du beskriver den og i perfekt stand, er det ingenting i veien for at den skal kunne holde noen år. Går utifra at du selv ikke har lappen? Forklar han situasjonen, de fleste hadde lett kjørt 10 min for å selge en scooter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå