sonic boy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei, jeg må muligens lære meg C# snart, og tenkte at kanskje kloke hoder her på forumet kan gi noen tips om hvilke bøker som er bra. jeg har progget java i 2,5 år og vb.net i et halvt så jeg er ikke helt ny.... så spørsmålene blir som følger : hvilken bok er best for å konvertere fra java til C# ? og hvilken bok er best for C# server-side? (siden det er det jeg kommer til å trenge mest) på forhånd takk mvh soniX Lenke til kommentar
alftore Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Denne boken kan jeg absolutt anbefale. Synes den er kanon bra! [Edit] Boken finnes vistnok nå også i second edition http://www.apress.com/book/bookDisplay.html?bID=129 Jeg kunne også Java fra tidligere og brukte denne når jeg skulle lære meg .Net. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kan du Java og VB.NET urde det ikke være noe problem å lære C#, jeg plundret meg fram. Lenke til kommentar
alftore Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Nei absolutt ikke, men veldig greit å ha en bok å slå opp i når det er noe du lurer på. Derfor jeg anbefaler boken ovenfor. mao ikke en nybegynner bok Lenke til kommentar
TBirk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei Hvis du kjøper C# BIBLE er du sikker, den omhandler så godt som alt om C# Forlaget er Wiley (wiley.com/compbooks) isbn 0-7645-4834-4 obs. denne boken inneholder svært lite om visual studio .net lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå