Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Håpløst forelsket i ung jente, men får ikke lov til å møte henne

Anbefalte innlegg

God dag godtfolk.

Jeg er en enslig mann på 25 år som har blitt så håpløst forelsket i ei ung jente på 16 år. Veldig ung, I know. Ringte hun igår og spurte om vi kunne møtes. Hun hadde lyst til å treffe meg og foreslo å ta en kaffe med meg, men litt senere fikk jeg melding av hun der hun sa at hun ikke fikk lov av foreldrene sine å møte meg. Hun sa det var vanskelig for hun, mye tyder på at hun liker meg og.

Når jeg først blir forelsket, blir jeg så utrolig dypt forelsket. Dette er kanskje tredje gangen, og det blir alltid så dype forelskelser. Jeg ønsker hu alt godt, og har bare gode intensjoner med hu. Jeg er ikke ute etter å utnytte hu eller ha sex med hu. Jeg tror på at sex tilhører ekteskapet, når man har funnet den ene man vil dele livet med. Jeg kan fint vente mange år før jeg gifter meg, jeg har god tid..

Jeg er fullt klar over at aldersforskjellen er enorm, og mange kommer sikkert til å dømme meg for dette, men det bryr jeg meg ikke om, når man er forelsket er det liksom ingen hindring. Jeg vil bare se hun og snakke med hun igjen, hun er så utrolig nydelig :love:

Hva skal jeg gjøre? Er det slik at foreldrene kan nekte hun å se meg så lenge hun bor hjemme, eller er det bare til hun er myndig? Må jeg vente halvannet år til hun er 18?

Vet jeg burde glemme hun og komme meg videre, men jeg klarer ikke gi slipp på hu. :( Er villig til å vente halvannet år til hun er 18 om det er det som skal til.

Setter pris på oppriktige og gode svar her. Takk :)

Anonymous poster hash: 2ade5...865

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, foreldrene kan sette regler så lenge hun bor hjemme. Hun kan flytte ut når hun er 18. Hvis du gidder å vente så lenge, er det flott, men inntil da må du respektere reglene til foreldrene. Det er jo ikke noe rart ved at de er skeptiske til en 25-åring som vil treffe dattera deres.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg var 27 og dama 17 da vi blei sammen. Nå snart 7 år seinere har vi bodd sammen i et halvt tiår og er fortsatt like lykkelige.

Ja, det er uvanlig aldersforskjell, men kjør på. Tenk om det faktisk går like bra for dere.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er ti år mellom meg og hun jeg er sammen med, og vi har bodd sammen i halvannet år.

Moren til hun jeg er sammen med var skeptisk til oss siden det var aldersfoskjell, men hun sa at "det får bli mellom oss, og det får vi finne ut av selv". Den dag i dag, så tror jeg stemingen er litt annen ;)

Hvis du sier du kan vente i 1,5 år, så gjør det. Ikke prøv å press deg på( foreldrene) siden hun er så ung.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil hjelpe en del å vente bare ett år til, også.

Det er lett å si nå at du ikke kommer til å ha sex med henne, men kjærestepar nå for tida tilbringer ofte mye tid alene. Det er ikke som for 100 år siden da kjærestepar helst ikke skulle møtes alene, men ha med "anstand" (noen som var med og så til at de ikke drev hor).

Før var det også vanlig at barn ble voksne ved konfirmasjonsalderen, mens nå bevarer folk det umodne barnesinnet kanskje til de er 50-60-70. Det er derfor mer risikabelt i dag å gifte seg med en 17-18-åring, og få så mange barn som Herren bevilger.

Lenke til kommentar

Ja, foreldrene kan sette regler så lenge hun bor hjemme. Hun kan flytte ut når hun er 18. Hvis du gidder å vente så lenge, er det flott, men inntil da må du respektere reglene til foreldrene. Det er jo ikke noe rart ved at de er skeptiske til en 25-åring som vil treffe dattera deres.

Takk for svar. Ja jeg får vel smøre meg med tålmodighet da. Neida det er kanskje ikke så rart, men jeg vil gjøre det klinkende klart for dem at jeg bare har gode intensjoner med hu. Ønsker hu en verden av godhet.

Jeg var 27 og dama 17 da vi blei sammen. Nå snart 7 år seinere har vi bodd sammen i et halvt tiår og er fortsatt like lykkelige.

Ja, det er uvanlig aldersforskjell, men kjør på. Tenk om det faktisk går like bra for dere.

Hyggelig å høre at folk får det til å funke. Hun er drømmedama for meg, hadde blitt så utrolig lykkelig om vi kunne fått det til.

Er ti år mellom meg og hun jeg er sammen med, og vi har bodd sammen i halvannet år.

Moren til hun jeg er sammen med var skeptisk til oss siden det var aldersfoskjell, men hun sa at "det får bli mellom oss, og det får vi finne ut av selv". Den dag i dag, så tror jeg stemingen er litt annen ;)

Hvis du sier du kan vente i 1,5 år, så gjør det. Ikke prøv å press deg på( foreldrene) siden hun er så ung.

Takk for svar. Ja det er stor forskjell, men kjærlighet trenger ikke ha noen alder.

Ja jeg er nok villig til å vente så lenge. Kommer til å bli et langt og ensomt halvannet år da, men det kan jeg leve med.

Du burde kanskje invitert henne på rødbrus og ikke kaffe.

Hehe ;)

Vil hjelpe en del å vente bare ett år til, også.

Det er lett å si nå at du ikke kommer til å ha sex med henne, men kjærestepar nå for tida tilbringer ofte mye tid alene. Det er ikke som for 100 år siden da kjærestepar helst ikke skulle møtes alene, men ha med "anstand" (noen som var med og så til at de ikke drev hor).

Før var det også vanlig at barn ble voksne ved konfirmasjonsalderen, mens nå bevarer folk det umodne barnesinnet kanskje til de er 50-60-70. Det er derfor mer risikabelt i dag å gifte seg med en 17-18-åring, og få så mange barn som Herren bevilger.

Ja jeg tenkte kanskje å prøve igjen når hun er 17. Nei dette med sex er jeg sikker på.. Jeg er kristen, og det er hun også, så vi tror på at sex hører til ekteskapet.

Takk for alle gode svar folkens.

Lenke til kommentar

Det du burde gjøre er å kjøpe BMW M5 eller Amerikaner med V8 motor også bare lager du racecar, så setter du deg inn i den og gir full gass. Da er problemet løst.

eller... så kan du bare prøve å være morsom, som han fyren her...

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har tenkt at verden og vårt samfunn nå, er helt fucked. Lange dype følelser funker ikke, og ett laaaangt forhold, finnes ikke lenger.

Folk for unger og skiller seg, og ingen bor sammen, meg inkludert.

Lang og evigvarende forhold er bare en illusjon. Sammfunnet er fritt og likestilt, og friheten har den prisen at ingen gidder å legge sjela si ned i å få ett forhold til å funke på godt og vondt... De bare hopper hit og dit, og vet da faen om de noengang blir fornøyd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...